Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?

reBrief

Ez Magyarország reklámipari podcastja, a reBrief a Mediator és barátai szakmai támogatásával.

Vissza

reBrief

Ez Magyarország reklámipari podcastja, a reBrief a Mediator és barátai szakmai támogatásával.

Oktatás

Tudj meg mindent a hazai és külföldi kommunikációs trendekről, a reklámozásról és a marketingszakmáról csupán egyetlen podcast hallgatásával!;)

Epizódok

1-10 megjelenítése a(z) 214 elemből.
Ebben az epizódban a mesterséges intelligencia kreatív mindennapokban betöltött szerepéről hallhattok. Sármai Balázs, a Mediator senior art directora a vendégünk, aki többek között azt is megosztja velünk, ő mikor használja az AI-t a munkája során.
Előtte szpotszemle: megnézzük az OTP rugalmasan alakítható Bázis számlacsomagjához készült szpotokat, a Mizo kínálatot felvonultató reklámját, valamint a Vodafone Gigabit Netjéről szóló, Dr. Datai karakterével visszatérő szpotját.
Szó lesz az Együtt az Autistákért Alapítvány #éniskékvagyok kezdeményezéséről, valamint az ICCO és az Egyesült Nemzetek Fejlesztési Programjának Weather Kids elnevezésű, nemzetközi klímakampányáról.
OTP 1.
OTP 2.
OTP 3.
Mizo
Vodafone
Weather Kids
Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00
Adásunk középpontjába a kreatív szakmának szóló idei megmérettetések kerültek. Horváth Ágnes, a Kreatív főszerkesztője a vendégünk, akivel a kiadó idei reklámversenyeiről beszélgetünk, és az is kiderül, hogy milyen nevezések lehetnek nyerők a szakembernél.
Az interjú előtt szpotszemlével várunk: szó lesz a megújult SIÓ Vitatigris rappelő tigriseiről, a Várda Likőr őszinte, Winkler Robit szerepeltető kampányszpotjáról, valamint az Assume That I Can című, olasz érzékenyítő kampányról.
Hallhatsz továbbá a Next Nest tartalommarketing aktivitásáról és a Decathlon tavaszi városi aktivációjáról is.
Ezekről beszéltünk, nézd meg:
SIÓ Vitatigris
Várda Likőr
CoorDown, Assume That I Can
Next Nest 1.
Next Nest 2.
Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00
Teljes arculatfrissítésen esik át a Decathlon. Herczeg Lillával, a Decathlon marketing- és brandigazgatójával beszélgetünk a frissülés mögötti okokról, a Ready to play? claimről, az Interkozmosz-logóról a 70-es évekből, és persze az almárkákról is.
Előtte megnézzük a legfrissebb magyar szpotokat. Elsőként a Magyar Telekom Szoboszlai Dominikkal forgatott, a “magyar tuningot” felvezető filmjéről beszélünk. Szó lesz a biztositasipiac.hu online alkusz humoros bevezető szpotjáról, valamint a CBA új image kampányáról. A szpotszemlét külföldi reklámmal zárjuk: az Under Armour legújabb szpotjához régebbi reklámot és mesterséges intelligenciát is segítségül hívott - és ezzel sok helyen kiverte a biztosítékot…
Ezeken kívül hallhattok a Johnnie Walker és a Dorko közös, nőnapon debütált kollekciójáról is, amellyel a nők megkülönböztetése ellen kampányolnak.
Megnéznéd? Kattints ide:
Decathlon új image launch videó
Interkozmosz logó:
Magyar Telekom – Szoboszlai Dominik
Hungarikum Alkusz – biztositasipiac.hu
CBA 1.
CBA 2.
CBA 3.
Under Armour 1.
Under Armour 2.
Johnnie Walker - DRK
Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00
Az adás fő témája a third-party cookie-k kivezetése. Vendégünk Németh Iván, az Ads Interactive ügyvezetője elmagyarázza, hogy mik azok a harmadik feles sütik, miért vezetik ki őket, illetve hogy mire számíthatunk utána - és kik járnak jól a Google döntésével.
Előtte szpotszemle. A Yettel reklámfilmjével kezdünk, amely az 5G hozzáadott értékeit egy anya és fia kapcsolatán keresztül mutatja be. Megnézzük az Erste Higgy magadban platformjának új szpotját, amely a külföldi munkavállalásról, a hazaköltözésről és az új vállalkozásról szól. Szó lesz az Apenta funkcionális vizeit bemutató imázsfilmjéről is.
Hallhatsz továbbá a McDonald's képregénykultúra iránti tiszteletadásáról, valamint a Coca Cola és a TimeOut közös globális kontentmarketingjéről is.
Ha megnéznéd, mikről beszéltünk, kattints ide:
Yettel
Erste
Apenta
Coca-Cola - Time Out
Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00
Az adásban a reklámkészítés és a helyesírás konfliktusokkal terhelt viszonyáról szólunk, és kiderül az is, hogy mikor engedhetjük el a helyesírás szabályait. Vendégünk Tóth Dániel, a Mediator senior szövegírója.
Előtte megnézzük, hogy a MOL Fresh Corner hot-dogokhoz kapható új szószhoz, a Heinz Smokey Baconnaise-hez milyen szpotot forgattak.
A szpotszemlében külföldre is eljutunk: érkezik Jason Momoa a Guinness-szel, amelynek nemcsak a főszereplője, de a társrendezője is; valamint a francia McDonald’s házhoz szállításos szpotját is méltatjuk.
A hírek között a Spotify és az Apple konfliktusáról beszélünk, amiben lehet, hogy a brit fogyasztóktól várják az igazságot?
Ha megnéznéd az említett szpotokat, kattints ide:
Fresh Corner Smokey Baconnaise szósz
Guinness
McDonald’s
Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00
Sztaniszláv András, a nemzetközi ICCO PR-szervezet frissen kinevezett vezérigazgatója a vendégünk, akivel többek között az ICCO-ba vezető útról, a magyar és az egyesült királyság-beli médiapiacokról, és persze a PR szakma 2024-es helyzetéről beszélünk.
Ezt megelőzően szót ejtünk a kataszterekbe rendezett plakáthelyekről, a BKK bliccelés elleni kampányáról, valamint a brit Lidl employer branding kampányáról is.
Szemlénkbe a Yettel új szpot-sorozata és a Hyundai IONIQ 5N-hez készült tartalommarketing kerültek be.
Nézd meg a kisfilmeket itt:
Hyundai Ioniq 5N 1.
Hyundai Ioniq 5N 2.
Hyundai Ioniq 5N 3.
Yettel 1.
Yettel 2.
Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00
Az adás vendége Barna Péter, a Telekom szegmens-kommunikációs vezetője, akivel a Hello Szülő platformról beszélgetünk.
Előtte szpotszemle a kedvenc idei Super Bowl-os reklámjainkkal. Megnézzük a State Farm Insurance biztosító Arnold Schwarzeneggerrel forgatott reklámját, a Reese’s csoki szpotját, valamint a Michael Cera főszereplésével készült CeraVe reklámot.
Nemrég volt Valentin-nap, a Valentin-napos aktivitások sem maradhattak ki: a Zing a limitált ideig elérhető szív alakú hamburgereinek kampányához a Korda házaspárt hívta segítségül, a WFF-nél pedig Síkideg Barnával készült videó, aki azt is elmondta, hogyan lehet támogatni a szervezetet a szerelem ünnepén is.
Szó lesz továbbá a Kézzelfogható Alapítvány „Blind Journey” elnevezésű érzékenyítő kampányáról, amelyben az AI-t hívták segítségül, hogy a látók átélhessék, milyen a város látássérültként.
Ha belenéznél, mikről beszéltünk, kattints ide:
Helló szülő
State Farm Insurance
Reese’s
Cerave
Zing, „Korda-Klári burger”
WWF Valentin-nap
Kézzelfogható Alapítvány „Blind Journey”
Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00
Hogyan működnek a gaming hirdetések, kiknek és miért éri meg ezekben gondolkodni, és milyen célcsoportokat lehet elérni? Többek között ezekre keressük a választ Somogyi Péterrel, az AD MAX platformszolgáltató ügyvezetőjével.
Előtte, az adás első felében megnézzük a Danone Activia új, rappelős szpotját, amelyben a fő üzenet, hogy a nap ritmusát az emésztés diktálja... Beszélünk a 2024-es tavaszi, Jeremy Allen White főszereplésével készült Calvin Klein szpotról, és egy arra reagáló német sörmárka, a BRLO szpotjáról.
Szó lesz továbbá a Red Bull „Can You Make It?” május 21-én induló kihívásáról, de hallhatsz a Dentsu és a Lumen Research számítógépes játékszolgáltató felületeken elhelyezett reklámok hatékonyságát vizsgáló kutatásáról is.
Ezekről beszéltünk, katt ide:
Danone Activia
Calvin Klein
BRLO Beer
Red Bull Can You Make It?
Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00
Door-Szabó Nóra, az Aleph globális digitális vállalat magyarországi Meta-irodájának vezetője a vendégünk, akivel a Meta új, insta-közeli szöveges platformját, a Threads-et vitatjuk meg, reklámos szemmel.
Előtte szóviccekre épülő szpotokat nézünk: beszélünk Dánia „The Danish Zen” c. turisztikai kampányfilmjéről és a CBA „ÁRMAGEDDONjáról”. Ezeken felül terítékre kerül a MOL hulladékkezelő vállalatának, a MOHU-nak a bemutatkozó szpojta is.
A hírek között az Ad Age Super Bowl-nézők reklámpreferenciáit vizsgáló kutatásának eredményeit boncolgatjuk.
Nézd meg a reklámokat, és tudj meg többet a kutatásról itt:
Visit Denmark, The Danish Zen
CBA ÁRMAGEDDON
MOHU
Ad Age kutatás a Super Bowl-ról
Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00
Adásunk vendége Gerendi Zsolt, az ÖRT főtitkára, akivel a Gazdasági Versenyhivatal bővülő jogköreiről, a DSA rendeletről, valamint az Igazságügyi Minisztérium 2024. évi fogyasztóvédelmi hatósági ellenőrzési és vizsgálati programjáról beszélgetünk.
Előtte megnézzük az MBH Bank új applikációjáról szóló reklámfilmet, a Pöttyös Túró Rudi „Napi Pöttyös üzenetekhez” készült szpotját, valamint a Nádudvari szinte teljes kínálatát kommunikáló új reklámját.
Ebben az epizódban külföldre is kitekintünk: Juan Cabral rendezésében „Who’s Watching” címmel készült reklám a Netflixnek - aminek az első sora a magyar filmtermésre utal!
Az aktualitások között pedig arról hallhatsz, hogy az Indamedia Csoport online magazint indított a kreatív és marketingkommunikációs szakembereknek MediaFuture néven.
Ha megnéznéd, mikről beszéltünk, kattints:
Az Igazságügyi Minisztérium 2024.évi fogyasztóvédelmi hatósági ellenőrzési és vizsgálati programja
DSA-ról közérthetően
MBH Bank
Pöttyös Túró Rudi
Nádudvari
Netflix „Who is watching?”
Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00