285. epizód - Tudatos médiafogyasztók az AI korában?
Nov 03. | 22 perc
Oktatás
Adásunkban dr. Kelemen Lindát, az NMHH projektvezetőjét kérdezzük az elmúlt év médiafogyasztási trendjeiről, valamint a felhasználók médiatudatosságáról - és arról, hogy ez mit ér az AI korában.
A szpotszemlében az OTP „Pénzkérés simán” kampányával kezdünk: a Halász Judit és Bálint András szereplésével készült szpot a MobilBank új funkcióját hirdeti.
Az aktualitások között hallhatsz a MÜPA vadonatúj, saját fejlesztésű stratégiai társasjátékáról, valamint a Popeyes gyorsétterem helikopteres érkezéséről a Westendbe.
A hírek között szó lesz az Instagram új funkcióiról, amelyek a feed feletti kontroll visszaszerzését segítik elő a felhasználók számára, és szó lesz a Facebook vitatható új funkciójáról is, amely a telefonos képeink között kutakodva készít AI-kollázsokat megosztásra.
Nézd is meg, miről hallottál:
OTP – Pénzkérés simán
MÜPA – AZ ÉVAD társasjáték
Popeyes Westend megnyitó
Tovább a podcast oldalára