288. epizód - Médiamárkát a GenZ-nek?
Nov 24. | 21 perc
Oktatás
Adásunk vendége Hering András, a Refresher főszerkesztője, akit a Z- és Y-generációt célzó médiamárka indulásáról és felépítéséről kérdezünk.
Előtte szpotszemle, amelybe Janklovics Péter egyenesen a jövőből érkezik a Fundamenta új szpotjában, hogy elmondja, ideje elkezdeni takarékoskodni. Megemlítjük emellett a színész-humorista Sziget fesztivált beharangozó videóját, és szó lesz a Telekom Szoboszlai Dominikkal készült Telefoncsere kampánysorozatáról is.
Beszélünk továbbá a Stranger Things első négy évadának tartalmát összefoglaló magnókazettáról, amellyel a Netflix segít a rajongóknak felzárkózni a sorozat új évada előtt.
Végül, de nem utolsó sorban hallhatsz a ChatGPT Atlasról is, az OpenAI új agentic, azaz mesterséges intelligencia ügynökkel működő böngészőjéről.
Nézd meg, miről hallottál:
Fundamenta x Janklovics Péter
Sziget 2026 x Janklovics Péter
Telekom x Szoboszlai Dominik 1
Telekom x Szoboszlai Dominik 2
Telekom x Szoboszlai Dominik 3
ChatGPT Atlas
Tovább a podcast oldalára