284. epizód – Fókuszban a gasztronómia
Oct 27. | 22 perc
Oktatás
Az epizódban új interjúra technikai okok miatt nem került sor, ám cserébe rendkívül izgalmas szpotokkal és aktualitásokkal érkezünk.
A szpotszemlében a gasztro-fókuszú kampányok kapják a főszerepet: beszélünk a Tesco új imázskampányáról, amely az egymásnak főzött ételekre helyezi a hangsúlyt; és szó lesz a McDonald’s Rácz Jenő, Michelin-csillagos séffel közös kollaborációjáról.
A gyorséttermi vonalon maradva hallhatsz arról is, hogy a kanadai KFC „jégkorongos mosollyal” látta el a logóján szereplő ezredest.
Továbbá platformhírünk, hogy az NMHH ötrészes podcastsorozatot indít a deepfake jelenségről.
Ne csak hallgasd, nézd is meg az említett kampányokat:
Tesco – Nekünk az étel a mindenünk
McDonald’s x Rácz Jenő
KFC Canada – Hockey Smile
Tovább a podcast oldalára