282. epizód - Mainstream intelligencia, nem mesterséges
Oct 13. | 22 perc
Oktatás
Az adás második felében a Mediator és az NRC közös, a magyar népesség AI-használati szokásait vizsgáló kutatásáról beszélgetünk Molnár Zoltánnal, az NRC ügyfélkapcsolati igazgatójával.
Előtte szpotszemle! Beszélünk egy új autómárka, a Chery induló szpotjairól, amelyekben Stohl András is felbukkan; a Kalmopyrin gyulladáscsökkentő reklámjáról, amiben a párna, a zsepisdoboz és a vízforraló is dalra fakadnak; és a Telekom üvöltözős-félrehallós új szpotjáról is.
Az AI-vonalra kanyarodva szó lesz a ChatGPT reklámkampányáról, amely azt mutatja be, hogyan támogathatja az AI az egyszerű, hétköznapi pillanatokat, valamint hallhatsz a New Yorkban nagy felháborodást keltő, Friend nevű AI-asszisztens bevezetéséről is.
Nézd is meg, miről hallottál:
Chery 1
Chery 2
Chery 3
Kalmopyrin
Telekom
ChatGPT 1
ChatGPT 2
ChatGPT 3
Friend AI
Tovább a podcast oldalára