Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

289. epizód - Marketingipari trendek 2025-ben

Vissza

289. epizód - Marketingipari trendek 2025-ben

Dec 01. | 21 perc

Oktatás
00:00:00
/
00:21:56
Adásunk fő témája a Marketing Trendbook 2026/26-os kiadása a Magyar Marketing Szövetség gondozásában. A kiadvány szakmai jelentőségéről és tartalmáról Hinora Ferencet, az MMSZ elnökét kérdezzük.
Előtte szpotszemle! Szó lesz a Telekom új B2B kampányáról, amely a KKV-k nehéz mindennapjait mutatja be, a Törley Pezsgőpincészet a márka új termékcsaládját – a Törley Selectiont – bemutató image kampányáról és a Penny új szpotjáról, amelyben Csonka „Pici” András és pici segítői mutatják be a Penny pici árait.
Beszámolunk továbbá arról, hogy a kormány csak fél évre függesztette fel a reklámadót, így 2026 második félévétól újból életbe lép ez az adónem.
Aktuális híreink között hallhatsz még a Másfélfok.hu és a Medukator közös kampányáról, amely a hétköznapi emberek figyelmét hívja fel arra, hogyan tehetnek a helyi légszennyezés ellen. Szó lesz az első országos kommentbajnokságról, a KommenTTornáról is.

Nézd meg, miről hallottál:
Telekom
Törley
Penny
Légből kapott
KommenTTorna
Marketing Trendbook
Tovább a podcast oldalára