Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?

Offline

Offline Podcast

Vissza

Offline

Offline Podcast

Üzlet Marketing

Kétségtelen, hogy ma már egy kampány sem működik online eszközök nélkül. De ha a neten túl nagy a zaj, vagy a márka szeretne szintet ugrani, az offline marketing területére is ki kell lépni. Kosár Zoltán, offline média specialistával, az Optiposter Köztéri Médiaügynökség tulajdonosával ezért annak járunk utána, hogy mikor működnek jól a köztéri média megoldások és a többcsatornás kampányok. Offline-ról online, okosan.

Epizódok

1-5 megjelenítése a(z) 5 elemből.

Ahogyan az online, az offline média világa is gyorsan fejlődik. Néha még a hirdetők sem tudnak lépést tartani azzal, hogy pontosan hogyan, mikor és mire használhatóak jól a különböző köztéri eszközök, mint például a digitális közterületi reklám.

A digitális OOH-kban hatalmas potenciál rejlik. Erre jött rá hét évvel ezelőtt Horváth Márton, aki ekkor kilépett biztos vezetői pozíciójából és beleugrott a vállalkozói létbe. Márton az érzelmeire hagyatkozva indította cégét és hozta be a digitális cityboard típusú közterületi reklámokat a magyar piacra. Úgy tünik ez a merész lépés végül abszolút bejött neki, hiszen mostanra már egy nagy hálózatot épített ki a vállalkozásával a digitális reklámfelületekből és úttörőnek számít a piacon. 

Ezúttal ő Kosár Zoltán vendége az Offline podcastban. Ebből az adásból kiderül, hogy hogyan is néznek ki a gyakorlatban a digitális cityboardok, hogy hogyan lehet őket jól használni és, hogy mitől is lesz sikeres egy ilyen reklám. Márton példákon keresztül számol be eddigi tapasztalatairól és mesél ennek a hirdetési formának az előnyeiről, illetve beavatja abba is a hallgatókat, hogy milyen cégeknek ajánlja leginkább és miért ezt a médiumot. 

Ha tetszett az adás, kövess minket alábbi felületeinken:

Kosár Zoltán LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/kosarzoltan

OptiPoster LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/optiposter-kft./ 

Offline blog: https://optiposter.hu/blog/

OptiPoster Facebook: https://www.facebook.com/OptiPoster

OptiPoster TikTok: https://www.tiktok.com/@optiposter 

Horváth Márton LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/martonhorvath1982/ 

Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00

Az Offline podcast előző adásaiban volt már szó a brandépítés fontosságáról, de a legújabb epizódban igazán belemélyedünk ebbe a témába! A legnagyobb márkák már pontosan tudják, hogy mit gondol és akar a fogyasztó, így erre tervezik a branding stratégiát. Persze a stratégia megalkotását megelőzi egy összetett és alapos kutatás, ami rendkívül hasznos egy cégnek. A multik ezt mára már mesteri szintre fejlesztették, így bőven van mit eltanulnia egy KKV-nak tőlük. Kosár Zoltán vendége ezúttal Dankó Bence, a Mediátor vezető stratégája, aki elmondja a legújabb részben, hogy mi is az a service design szemléletmód, hogy mi a márkázás és márkastratégia kialakítás alapja és, hogy mit leshet el egy KKV a nagyoktól, ha igazán ütős brandet szeretne kiépíteni.


Persze azt a témát sem kerülhetjük el, hogy mostanra hatalmas lett a zaj, így Bence azt is kifejti, hogyan tudunk egy márkát kiemelni a tömegből, ha az adott piacon túl sok a szereplő. Szó lesz konkrét példákról és megoldásokról, azzal kapcsolatban, hogy hogyan ismerheted meg a vásárlóidat, hogy milyen eszköztár áll rendelkezésre ehhez, hogy hogyan találhatod meg a márka ígéretedet és mi az pontosan, hogy miért fontos az, hogy konkretizáljuk a márkával kapcsolatos célunkat és vízióinkat és ezt hogyan tudjuk átültetni a marketing kommunikációba.


Ne tévedj el a brandépítés útvesztőjében, érj el maradandó hatást a vásárlóidnál! Tarts velünk és mi segítünk!


Ha tetszett az adás, kövess minket alábbi felületeinken:


Kosár Zoltán LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/kosarzoltan

OptiPoster LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/optiposter-kft./

Offline blog: https://optiposter.hu/blog/

OptiPoster Facebook: https://www.facebook.com/OptiPoster

OptiPoster TikTok: https://www.tiktok.com/@optiposter

Dankó Bence LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/bence-danko/

Autós reklám/Volkswagen passat és Renault reklám:

Volkswagen: https://www.youtube.com/watch?v=cOOcvgNWz5w

Renault: https://www.youtube.com/watch?v=sTWeLpMIYOM


Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00

Minden KKV életszakaszában van egy olyan pont, amikor eléri azt a küszöböt, hogy döntenie kell. A fejlődés érdekében vagy belsős marketing csapatot épít, vagy ezeket a feladatokat kiszervezi egy ügynökségnek. Nem is gondolnánk, mennyi minden múlik azon, hogy az ügynökség és partnere, hogyan kommunikál. A brandépítés már régen nem csak a nagy multi cégek privilégiuma. Kovács Béla az ADistrict reklámügynökség ügyvezető tulajdonosa azt tűzte ki célul, hogy a hazai KKV-éknak segít a profi márkaépítésben. Hallgassátok meg történetét, hiszen az Offline podcast legújabb adásában ő a vendégünk. 


Béla az évek során kitartóan lépkedett egyre feljebb a ranglétrán, nagy cégekkel is dolgozott, vezető beosztásban is volt, majd úgy döntött önállóan folytatja és céget alapít. Így jött létre az ADistrict, egy reklámügynökség, stratégákkal, accountokkal, szövegírókkal és art directorokkal. Ha kíváncsi vagy, kinek mi a feladata egy reklámügynökségen belül, vagy tudni szeretnéd mi egy együttműködés folyamata mindenképpen hallgasd meg a legújabb adást. Béla arról is mesél a harmadik epizódban, hogy miben tudnak leginkább segíteni egy cégnek és, hogy szerinte min áll vagy bukik egy ilyen együttműködés. 


Hallhatsz még arról is, hogyan csinálják ők a versenytárs elemzést, hogy milyen klasszikus hibákat szoktak általában elkövetni a cégek a kommunikáció során, vagy, hogy mikor érdemes kiszerveznie egy vállalatnak a marketingjét. 


Ami biztos, hogy egy marketing stratégia csak akkor üt igazán, ha a brand-re épül - ennek pedig kihagyhatatlan eleme az online mellett az offline és a rendszerben gondolkodás. Tanulságos adás rengeteg konkrét példával, tapasztalatok alapján, egyenesen egy szakembertől.


Ha tetszett az adás, kövess minket alábbi felületeinken:

Kosár Zoltán LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/kosarzoltan

OptiPoster LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/optiposter-kft./

Offline blog: https://optiposter.hu/blog/

OptiPoster YouTube csatorna: www.youtube.com/@UCKP_4PfcYUkorKyINGlyOTg

OptiPoster Facebook: https://www.facebook.com/OptiPoster

OptiPoster TikTok: https://www.tiktok.com/@optiposter

Kovács Béla LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/b%C3%A9la-kov%C3%A1cs-607a044b/


Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00

Huszonhét év alatt a PR szakma száznyolcvan fokos fordulatot vett. Elképesztően felgyorsult és egy orgánumra ma már rengeteg hír jut napi szinten. A vállalatok célja persze nem változott, ők az üzenetüket akarják eljuttatni ezeken a médiumokon keresztül a vásárlókhoz. A PR ügynökségek abban tudnak leginkább segíteni, hogy a cégek megtalálják az adott üzenetnek legmegfelelőbb platformot. Zubán Zoltán majd harminc éve kezdett el ebben a szegmensben tevékenykedni. Folyamatosan fejlődött és tanult, kitartásának köszönhetően mostanra annál a cégnél ügyvezető igazgató, ahol kezdte a szakmáját. Motivációja továbbra is töretlen, innovatív gondolkodását számos projektben bizonyította már.


Kosár Zoltán offline média specialista, az Optiposter köztéri média ügynökség tulajdonosa Zubán Zoltánt kérdezi arról, hogy hogyan működhet jól együtt a PR és az offline média, az Offline Podcast legújabb részében. A PR szakértő bővebben beszámol az adásban a kríziskommunikációról, az employer branding és város marketing kapcsán szerzett tapasztalatairól és a sikeres hírnév menedzsmentről.  Zoltán konkrét, tanulságos esetekről is mesél az adásban. Elmondja lépésről lépésre, hogyan dolgoznak együtt egy ügyféllel, hogyan szerveznek eseményeket, vagy, hogy hogyan kezelik az offline eszközöket és integrálják őket egy adott kampányba.


„Ami a legfőbb kérdés, hogy hogyan tudjuk azt az érdekességi küszöböt átlépni, ami ebben a borzalmasan nagy zajban jelen van.” – mondja el szakmájának egyik lényegét ebben a részben a PR szakértő. Hallgasd meg az új epizódot, ha kíváncsi vagy mi a jelenlegi szerepe egy PR ügynökségnek a marketing világában, vagy, ha tudni szeretnéd, milyen feladatai vannak egy PR szakembernek.  


Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00

Napjainkban mindenki az online világ felé fordul. Hiába hatalmas a reklámzaj, ami miatt egyre nehezebben érik el a cégek a felhasználókat, mégis a vállalatok marketingesei sokszor csak online hirdetésekben gondolkoznak. Ha kimegyünk az utcára, rengeteg plakáttal, citylight-al találkozhatunk mégis méltatlanul mellőzött téma az offline marketing, pedig, komoly potenciál rejlik benne. Az Offline podcast epizódról epizódra mutatja majd be, hogyan lehet, akár tökéletes kiegészítője egy nagy kampánynak egy-egy offline marketing eszköz. Sőt, az adások alatt az is ki fog derülni a hallgatók számára, hogy a tradicionális hirdetési felületek még most is, akár önmagukban is megállják a helyüket. A podcast célja, hogy inspirációval szolgáljon olyan marketingeseknek, cégvezetőknek, vállalkozóknak, akik szeretnének túl látni az online téren. 

Persze mindehez egy tapasztalt emberre van szükség. Az új podcast első adásában Kosár Zoltán lesz a vendég, aki a későbbi epizódokban műsorvezetőként kérdezi majd a terület szakértőit. Zoltán már 20 éve dolgozik ezen a piacon. Tíz évig ügynökségi fronton tevékenykedett, az elmúlt tíz évben, pedig az OptiPoster Köztéri Médiaügynökség tulajdonosaként dolgozik. Az első epizódban minden fontos offline marketinget érintő kérdést tisztázunk. Fogalmak, mérés, eszközök, anyagiak és folyamatok bemutatása konkrét példákon keresztül. 

Hallgasd meg az adást, ha kíváncsi vagy arra mi a helyes felhasználási módja, és, hogy mikor érdemes beépíteni az offline-t a marketing mixbe és mikor nem.


Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00