Ahogyan az online, az offline média világa is gyorsan fejlődik. Néha még a hirdetők sem tudnak lépést tartani azzal, hogy pontosan hogyan, mikor és mire használhatóak jól a különböző köztéri eszközök, mint például a digitális közterületi reklám.
A digitális OOH-kban hatalmas potenciál rejlik. Erre jött rá hét évvel ezelőtt Horváth Márton, aki ekkor kilépett biztos vezetői pozíciójából és beleugrott a vállalkozói létbe. Márton az érzelmeire hagyatkozva indította cégét és hozta be a digitális cityboard típusú közterületi reklámokat a magyar piacra. Úgy tünik ez a merész lépés végül abszolút bejött neki, hiszen mostanra már egy nagy hálózatot épített ki a vállalkozásával a digitális reklámfelületekből és úttörőnek számít a piacon.
Ezúttal ő Kosár Zoltán vendége az Offline podcastban. Ebből az adásból kiderül, hogy hogyan is néznek ki a gyakorlatban a digitális cityboardok, hogy hogyan lehet őket jól használni és, hogy mitől is lesz sikeres egy ilyen reklám. Márton példákon keresztül számol be eddigi tapasztalatairól és mesél ennek a hirdetési formának az előnyeiről, illetve beavatja abba is a hallgatókat, hogy milyen cégeknek ajánlja leginkább és miért ezt a médiumot.
Ha tetszett az adás, kövess minket alábbi felületeinken:
Kosár Zoltán LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/kosarzoltan
OptiPoster LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/optiposter-kft./
Offline blog: https://optiposter.hu/blog/
OptiPoster Facebook: https://www.facebook.com/OptiPoster
OptiPoster TikTok: https://www.tiktok.com/@optiposter
Horváth Márton LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/martonhorvath1982/