Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

Digitális közterületi hirdetések

Vissza

Digitális közterületi hirdetések

Dec 09. | 69 perc

Üzlet Marketing
00:00:00
/
01:09:21

Ahogyan az online, az offline média világa is gyorsan fejlődik. Néha még a hirdetők sem tudnak lépést tartani azzal, hogy pontosan hogyan, mikor és mire használhatóak jól a különböző köztéri eszközök, mint például a digitális közterületi reklám.

A digitális OOH-kban hatalmas potenciál rejlik. Erre jött rá hét évvel ezelőtt Horváth Márton, aki ekkor kilépett biztos vezetői pozíciójából és beleugrott a vállalkozói létbe. Márton az érzelmeire hagyatkozva indította cégét és hozta be a digitális cityboard típusú közterületi reklámokat a magyar piacra. Úgy tünik ez a merész lépés végül abszolút bejött neki, hiszen mostanra már egy nagy hálózatot épített ki a vállalkozásával a digitális reklámfelületekből és úttörőnek számít a piacon. 

Ezúttal ő Kosár Zoltán vendége az Offline podcastban. Ebből az adásból kiderül, hogy hogyan is néznek ki a gyakorlatban a digitális cityboardok, hogy hogyan lehet őket jól használni és, hogy mitől is lesz sikeres egy ilyen reklám. Márton példákon keresztül számol be eddigi tapasztalatairól és mesél ennek a hirdetési formának az előnyeiről, illetve beavatja abba is a hallgatókat, hogy milyen cégeknek ajánlja leginkább és miért ezt a médiumot. 

Ha tetszett az adás, kövess minket alábbi felületeinken:

Kosár Zoltán LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/kosarzoltan

OptiPoster LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/optiposter-kft./ 

Offline blog: https://optiposter.hu/blog/

OptiPoster Facebook: https://www.facebook.com/OptiPoster

OptiPoster TikTok: https://www.tiktok.com/@optiposter 

Horváth Márton LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/martonhorvath1982/ 

Tovább a podcast oldalára