Az Offline podcast előző adásaiban volt már szó a brandépítés fontosságáról, de a legújabb epizódban igazán belemélyedünk ebbe a témába! A legnagyobb márkák már pontosan tudják, hogy mit gondol és akar a fogyasztó, így erre tervezik a branding stratégiát. Persze a stratégia megalkotását megelőzi egy összetett és alapos kutatás, ami rendkívül hasznos egy cégnek. A multik ezt mára már mesteri szintre fejlesztették, így bőven van mit eltanulnia egy KKV-nak tőlük. Kosár Zoltán vendége ezúttal Dankó Bence, a Mediátor vezető stratégája, aki elmondja a legújabb részben, hogy mi is az a service design szemléletmód, hogy mi a márkázás és márkastratégia kialakítás alapja és, hogy mit leshet el egy KKV a nagyoktól, ha igazán ütős brandet szeretne kiépíteni.
Persze azt a témát sem kerülhetjük el, hogy mostanra hatalmas lett a zaj, így Bence azt is kifejti, hogyan tudunk egy márkát kiemelni a tömegből, ha az adott piacon túl sok a szereplő. Szó lesz konkrét példákról és megoldásokról, azzal kapcsolatban, hogy hogyan ismerheted meg a vásárlóidat, hogy milyen eszköztár áll rendelkezésre ehhez, hogy hogyan találhatod meg a márka ígéretedet és mi az pontosan, hogy miért fontos az, hogy konkretizáljuk a márkával kapcsolatos célunkat és vízióinkat és ezt hogyan tudjuk átültetni a marketing kommunikációba.
Ne tévedj el a brandépítés útvesztőjében, érj el maradandó hatást a vásárlóidnál! Tarts velünk és mi segítünk!
Ha tetszett az adás, kövess minket alábbi felületeinken:
Kosár Zoltán LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/kosarzoltan
OptiPoster LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/optiposter-kft./
Offline blog: https://optiposter.hu/blog/
OptiPoster Facebook: https://www.facebook.com/OptiPoster
OptiPoster TikTok: https://www.tiktok.com/@optiposter
Dankó Bence LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/bence-danko/
Autós reklám/Volkswagen passat és Renault reklám:
Volkswagen: https://www.youtube.com/watch?v=cOOcvgNWz5w
Renault: https://www.youtube.com/watch?v=sTWeLpMIYOM