Hogyan mérhető egy offline kampány valódi hatása?
Az OptiPoster Offline Podcast legújabb epizódjában Kun Miklós, kommunikációs stratéga segít eligazodni az Offline médiatervezés komplex világában.
Megtudhatod, milyen modellek segítenek pontosan mérni egy offline kampány sikerét, hogyan használható a pszichológia és a matematika a stratégiai tervezések során és miért elengedhetetlen a fogyasztói bevonódás mérése a digitális korban is.
Miklós szemein keresztül bepillantást nyerhetünk két évtizedes szakmai útjába, felfedezhetjük izgalmas vizuális példákon keresztül a médiatervezés rejtelmeit és közelebb kerülhetünk annak hatékony működéséhez.
Hallgasd meg az epizódot, és tudd meg, hogyan lehet precízen mérni egy offline kampány hatását - a számoktól a fogyasztói reakciókig!
Kosár Zoltán LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/kosarzoltan
Kun Miklós LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/miklos-kun-312a0733/
OptiPoster LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/optiposter-kft./
Offline blog: https://optiposter.hu/blog/
OptiPoster Facebook: https://www.facebook.com/OptiPoster
OptiPoster TikTok: https://www.tiktok.com/@optiposter