Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?

ERP-Percek

FRIK

Vissza

ERP-Percek

FRIK

Üzlet Vállalkozás

Vállalatirányításról és folyamatokról érthetően, szórakoztatóan - naprakész hírek a vállalkozások világából. E-jelentések, digitalizáció - minden, ami ahhoz kell, hogy a cégünkről reális képet kapjunk és megkönnyítsük a mindennapi munkavégzést automata és félautomata eszközök segítségével. A Podcast készítő a FRIK ERP rendszer fejlesztői. https://projectsystem.eu/

Epizódok

1-10 megjelenítése a(z) 20 elemből.

A projektmenedzsment egy ERP rendszerben hogyan valósul meg?

► Mi a projekt?

► Időzítések, akadályok, csúszás, folyamatok

► Kommunikáció támogatása projektirányítási modulból


Sztorik, folyamatok, projektkezelés a vállalatirányítás részeként. **** FRIK ERP rendszer: https://projectsystem.eu

Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00

Humánerőforrás kezelése ügyviteli rendszerben?


► Szabadságigény, beosztás, bérek és teljesítmény?

► Kötelező munkaidőnyilvántartás, bérszámfejtés, jelenléti ívek

► Munkatársak ellenőrzése, nyomonkövetés

► Felelősségek kialakítása és ezek figyelése...


Sztorik, folyamatok, HR kezelés a vállalatirányítás részeként. **** FRIK ERP rendszer: https://projectsystem.eu


Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00

Vendégünk Regős Gábor, a Contorg Kft.(contorg.hu) ügyvezetője.

Gábor 1985 óta készít számviteli szoftvereket, aktív formálója és magas szintű tudója a számvitel világának.

Az alábbi témákról beszélgettünk vele:

► Hogyan változtak a számviteli szoftverek az elmúlt 40 évben?

► A számviteli és ügyviteli szoftver miért nem ugyanaz?

► Ha az adóhivatal minden bevallást megcsinál helyettünk, akkor minek nekünk könyvelő és számviteli szoftver?

Hallgasd meg az adást, megéri! :)

-----------------------------------------

FRIK ERP szoftver: https://projectsystem.eu

Evolut szoftver: https://evolut.hu

Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00

Partnerek nyilvántartása ügyviteli rendszerekben.


► Hogyan tartsuk nyilván a partnereinket?

► A partnerek kategorizálásának módjai

► Mit érdemes nyilvántartani a céges partnerekről?

► A vevők és a beszállítók a legtöbb helyen rendben vannak, de mi van az egyéb partnerekkel?

► Címek nyilvántartása ügyviteli rendszerben - a székhely mitől különleges cím?

► Gyorsabb és precízebb ügyfél beazonosítás, erősebb ügyfélszolgálat - jó kommunikáció a több bevétel eléréséhez szükséges út.


****

FRIK ERP rendszer: https://projectsystem.eu


Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00

Humánerőforrás kezelése ügyviteli rendszerben?


► Szabadságigény, beosztás, bérek és teljesítmény?

► Kötelező munkaidőnyilvántartás, bérszámfejtés, jelenléti ívek

► Munkatársak ellenőrzése, nyomonkövetés

► Felelősségek kialakítása és ezek figyelése...


Sztorik, folyamatok, HR kezelés a vállalatirányítás részeként. **** FRIK ERP rendszer: https://projectsystem.eu


Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00

Mik a legújabb hírek a hulladékgazdálkodás, epr jelentés, epr nyilvántartás és epr díj kérdésekben?

--> Hogyan számolódik az EPR díj?

--> Kinek kell nyilvántartást vezetni, milyen gyakran és hogyan?

--> Mi lesz a céges kommunális hulladék elszállítás sorsa?

--> Kell Neked MoHu regisztráció végül?


Válaszok, hírek és újdonságok a hulladékgazdálkodás témában.

Ha kérdésed van küld el itt: https://eprjelentes.hu/

-------------------------

FRIK ERP vállalatirányítási szoftver: https://projectsystem.eu

Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00
Az ügyfelek kezelése, az ügyfél kommunikáció a legtöbb cégnél nehéz dió. ► A jó ügyfélszolgálat ellenségei: leterheltség, felmérési hiba, kommunikációs elakadások ► A jó ügyfélszolgálat fejben kezdődik és tervek alapján működik ► A jó ügyfélszolgálathoz jó szoftver tartozik Sztorik, folyamatok, ügyfélszolgálat a vállalatirányítás részeként. **** FRIK ERP rendszer: https://projectsystem.eu
Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00
Az ajánlatadás után is legalább olyan kritikus a kommunikáció, mint előtte. A megrendelés után mire kell figyelni? Hogyan alakul ki a megrendelés? Mi a következő lépés az után, hogy az ügyfél kinyilvánította a vásárlási szándékot? ► Szükséges a megrendelő lap? ► Bürökráció vagy rugalmasság? ► A megrendeléshez kapcsolódó kommunikáció Hogyan kezeljük mindezt vállalatirányítási rendszer keretein belül? --------------- FRIK Vállalatirányítási szofver: https://projectsystem.eu
Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00

Az ügyfelek kezelése, az ügyfél kommunikáció a legtöbb cégnél nehéz dió.

► A jó ügyfélszolgálat ellenségei: leterheltség, felmérési hiba, kommunikációs elakadások

► A jó ügyfélszolgálat fejben kezdődik és tervek alapján működik

► A jó ügyfélszolgálathoz jó szoftver tartozik

Sztorik, folyamatok, ügyfélszolgálat a vállalatirányítás részeként.

****

FRIK ERP rendszer: https://projectsystem.eu

Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00

Az ajánlatadás után is legalább olyan kritikus a kommunikáció, mint előtte.

A megrendelés után mire kell figyelni?

Hogyan alakul ki a megrendelés? Mi a következő lépés az után, hogy az ügyfél kinyilvánította a vásárlási szándékot?

► Szükséges a megrendelő lap?

► Bürökráció vagy rugalmasság?

► A megrendeléshez kapcsolódó kommunikáció


Hogyan kezeljük mindezt vállalatirányítási rendszer keretein belül?


---------------

FRIK Vállalatirányítási szofver: https://projectsystem.eu


Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00