Hogyan működik a Rossmann online értékesítési csatornája? Vendégünk Fürjes Ádam, a Rossmann webshop vezetője.
A Rossmann 30 éve lépett be a hazai drogéria piacra és a 4. helyet érte el az online FMCG kategória legfrissebb GKID-Mastercard eToplistáján. Ezek aprópóján (és korábbi vendégeink ajánlására is) meghívtuk Fürjes Ádámot a Vedd fel a versenyt podcast legújabb adásába.
00:00 Fürjes Ádám, Rossmann
03:41 Az online FMCG piac Magyarországon
07:35 A Rossmann webshop üzemeltetése
15:28 Omnichannel működés
23:54 A Rossmann és a quick commerce
25:23 Árazás és kedvezményes értékesítési stratégia a Rossmann-nál
31:38 Saját márkás termékek árazása és értékesítése
37:09 Innovációk a Rossmann-nál
49:38 Személyes átvétel Rossmann üzletekben
54:32 Csomagolásmentes szállítás
57:54 Tervek, célok
01:04:37 A Rossmann saját márkás termékei a nagy webplázák kínálatában
01:06:39 Villámkérdések
Szponzorációs lehetőségek: https://veddfelaversenyt.hu/kapcsolat/
Iratkozz fel az értesítőnkre: https://veddfelaversenyt.hu/ertesito
Zárt Facebook csoport: https://www.facebook.com/groups/veddfelaversenyt
Instagram & Facebook: @veddfelaversenyt
Weboldalunk: https://veddfelaversenyt.hu
Spotify: https://open.spotify.com/show/1I2wCjNYrlvUC7HYnpN6ll?si=7aca601601f9438e&nd=1
Apple Podcast: https://podcasts.apple.com/us/podcast/vedd-fel-a-versenyt/id1633022710
Webes lejátszó: https://veddfelaversenyt.buzzsprout.com