Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

Divat és az e-kereskedelem - 11. adás - Diktáld a divatot és vedd fel a versenyt!

Vissza

Divat és az e-kereskedelem - 11. adás - Diktáld a divatot és vedd fel a versenyt!

Nov 24. | 46 perc

BROCASTERZ

Üzlet Vállalkozás
00:00:00
/
00:46:15

Send us a text

A Vedd fel a versenyt podcast tizenegyedik adásában a műsor két házigazdája, Kolbert István és Madar Norbert, a GKID partnere és vezető tanácsadója azt járják körbe, hogy webáruház-tulajdonosként miért érdemes becélozni a fashion kategóriát az e-kereskedelemben.
 
Az adás tartalma:
• Fashion: így működik egy csökkenő piac növekvő kategóriája
• Trónfosztás az e-kereskedelem piacán
• Az inflációs hatás is a fashion malmára hajtja a vizet
• Marketing: a termék tálalásának fontossága
• Ne ragadj le a magyar határoknál!
• Online vs offline brandépítés
• Social selling
• Szempontok, amiket figyelembe vesz egy átlag vásárló a felső kategóriás termékek rendelésénél:
- Megbízható-e a kereskedő?
- Milyen a méretezés?
- Milyen a termékleírás?
- Mik a visszaküldés feltételei?
- Vásárlói vélemények, szöveges leírás
- Márka háttere
- Értékajánlat

2022-ben a legdinamikusabban növekvő e-kereskedelmi kategória kétségtelenül a fashion, melyben rengeteg kiaknázatlan lehetőség rejlik a webáruház-tulajdonosok számra. Így, ha még nem is áll túl közel hozzánk a szegmens, mindenképpen hiba lenne figyelmen kívül hagyni.
 
“A magyar piacon az látszik, hogy míg a műszaki cikkek piaca 2022-ben csökkent az online értékesítés szempontjából, a fashion mind volumenben, mind pedig értékesítésben 30-40 százalékot nőtt, dacára az inflációnak. Tehát egy csökkenő piacon egy növekvő kategóriáról beszélünk, így aki webáruházat üzemeltet, annak mindenképpen érdemes a kategória felé nyitnia  és a kínálatát szélesítenie” - mondja Madar Norbert, aki szerint 2022-ben a legnagyobb kitörési lehetőség a fashionben rejlik.

Hogy miért növekszik még mindig a rendelési frekvencia ebben a kategóriában? Miért nem kell országhatárokon belül gondolkodnunk? Milyen szempontok alapján vásárolnak a szegmensben a fogyasztók?  Hogyan lehet ezt jól csinálni? Milyen buktatókra kell odafigyelni? Kiderül a Vedd fel a versenyt tizenegyedik adásából.

----------------------------------------------------------------------

Hasznos linkek:

A Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ) export kutatása melyet a GKID készített: https://dksz.hu/kutatas

Az adásban példaként hozott Hawkers: https://www.hawkersco.com

----------------------------------------------------------------------

Ha a jövőben nem szeretnél lemaradni az új részekről, akkor iratkozz fel a Vedd fel a versenyt csatornájára a weboldalunkon, vagy kedvenc podcast lejátszódban:

Iratkozz fel az értesítőnkre: https://veddfelaversenyt.hu/ertesito
Zárt Facebook csoport: https://www.facebook.com/groups/veddfelaversenyt
Instagram & Facebook: @veddfelaversenyt
Weboldalunk: https://veddfelaversenyt.hu
Spotify: https://open.spotify.com/show/1I2wCjNYrlvUC7HYnpN6ll?si=7aca601601f9438e
App

Support the show

Szponzorációs lehetőségek: https://veddfelaversenyt.hu/kapcsolat/

Iratkozz fel az értesítőnkre: https://veddfelaversenyt.hu/ertesito
Zárt Facebook csoport: https://www.facebook.com/groups/veddfelaversenyt
Instagram & Facebook: @veddfelaversenyt
Weboldalunk: https://veddfelaversenyt.hu
Spotify: https://open.spotify.com/show/1I2wCjNYrlvUC7HYnpN6ll?si=7aca601601f9438e&nd=1
Apple Podcast: https://podcasts.apple.com/us/podcast/vedd-fel-a-versenyt/id1633022710
Webes lejátszó: https://veddfelaversenyt.buzzsprout.com

Tovább a podcast oldalára