Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

Webáruházak és az adatok - Tegyük napi rutinunkká a webáruházunk elemzését és ne vesszünk el a riportok között

Vissza

Webáruházak és az adatok - Tegyük napi rutinunkká a webáruházunk elemzését és ne vesszünk el a riportok között

Oct 13. | 56 perc

Vedd fel a versenyt

Üzlet Vállalkozás
00:00:00
/
00:56:45

Send us a text

Az adás tartalma:

  • A webáruházunk legfontosabb adatai?
  • Milyen gyakran nézzük a különböző számokat, riportokat? Napi, heti, havi szokások kialakítása
  • Must have elemzések részletesebben, példákkal
    • Konverziós, keresési adatok elemzése
    • Termékek, vásárlók elemzése
    • Profitelemzés
    • Mobil vs. desktop
    • Új vs. visszatérő
  • Milyen eszközökkel nézzük a különböző elemzési adatainkat?
  • Kell-e adatelemző szakembert alkalmazni?

A webáruház piac, az e-kereskedelem rettentően adatvezérelt, adatorientált, ahol szinte mindenről is rendelkezésünkre áll adat. Adataink vannak a felhasználóinkról, adataink vannak a vásárlóinkról, az oldalunk látogatottságáról, a, konverzióról, vannak pénzügyi, számlázási adataink is, amiket folyamatosan generálunk és tárolunk.

De ez az adatbőség egyúttal átok is, hiszen rengeteg kereskedőnél problémát tud okozni az, hogy egyszerűen nem tud mit kezdeni ezzel a fajta dömpinggel, ami akár napi szinten, vagy valós időben rá tud zuhanni. Ezért nagyon fontos, hogy ne vesszünk el az adatrengetegben.

“Az adatokat nem elég nyomon követni, megfigyelni, értelmezni is kell, illetve, információra, megoldásokra, javításokra való cselekedetté kell formálni”  – mondja Kolbert István, aki szerint az adatelemzés harmadik lépcsőfoka, tehát az optimalizációs szakasz az, ami a legnagyobb gondot szokta okozni az e-kereskedőknek. De az adatelemzésnek korántsem kell rémálomnak lennie, csak fontos tudni, hogy mit, milyen gyakran és csatornán keresztül elemezzünk és értelmezzünk.

—----------------------------------------------------------------------

A Vedd fel a versenyt podcast nyolcadik adásában a műsor két házigazdája, Kolbert István, a Boxy marketing vezetője, és Madar Norbert, a GKID partnere és vezető tanácsadója, arról beszélgetnek, hogy miképpen lehet webáruház tulajdonosként sikeresen elemezni a ránk zúduló adatrengeteget, a napi szokásainkba illeszteni a webáruház analitikát, hogy adatalapú döntésekkel vegyük fel a versenyt nem csak a hazai, hanem a nemzetközi óriásokkal is.


Hasznos linkek:

Ingyenes logisztikai felmérést és tanácsadást biztosít a Boxy a nézőknek, átlagosan akár -30-50%-os megtakarítást kínálva: https://ajanlat.boxy.hu

A webáruházad számára személyre szabott kutatásokat, tanácsadást biztosít a GKID csapata: https://gkid.hu

Ha a jövőben nem szeretnél lemaradni az új részekről, akkor iratkozz fel a Vedd fel a versenyt csatornájára a weboldalunkon, vagy kedvenc podcast lejátszódban:

Iratkozz fel az értesítőnkre: https://veddfelaversenyt.hu/ertesito
Zárt Facebook csoport: https://www.facebook.com/groups/veddfelaversenyt
Instagram & Facebook: @veddfelaversenyt
Weboldalunk: https://veddfelaversenyt.hu
Spotify: https://open.spotify.com/show

Support the show

Szponzorációs lehetőségek: https://veddfelaversenyt.hu/kapcsolat/

Iratkozz fel az értesítőnkre: https://veddfelaversenyt.hu/ertesito
Zárt Facebook csoport: https://www.facebook.com/groups/veddfelaversenyt
Instagram & Facebook: @veddfelaversenyt
Weboldalunk: https://veddfelaversenyt.hu
Spotify: https://open.spotify.com/show/1I2wCjNYrlvUC7HYnpN6ll?si=7aca601601f9438e&nd=1
Apple Podcast: https://podcasts.apple.com/us/podcast/vedd-fel-a-versenyt/id1633022710
Webes lejátszó: https://veddfelaversenyt.buzzsprout.com

Tovább a podcast oldalára