Márciusban a Vakfolt podcast társalgóban megrendeztünk egy March Madness játékot, ahol hatvannégy 32 év alatti színész közül választottuk meg a legjobbat, legtehetségesebbet, leginkább kedveltet. A döntőben Florence Pugh nyert, a Midsommar (Fehér éjszakák) májusi királynője, akit ezennel mi is megkoronázunk. A Patreonunkon vasárnap portréadással jelentkezünk a színésznőről, ma pedig arról a filmről beszélünk, amely talán a legközkedveltebb Florence Pugh filmográfiájából. A Midsommart Ari Aster rendezte, és 2019-ben jelent meg.
Milyen volt második nézésre a Midsommar? Mennyire változott a filmmel kapcsolatos ítéletünk? Milyen apróságokat fedeztünk fel a történetmesélésben, amelyek elsőre nem tűntek fel? Ari Aster hogyan emelte saját maga számára a tétet az előző filmjéhez (Hereditary/Örökség) képest? Mik a film témái, hogyan házasítja össze Ari Aster a gyász és a szekták működési elvének a kibogozását? Mitől perverz a gondolkodásmódja? Végezetül beszélünk arról, mitől nagyszerű a filmben Florence Pugh, és megnézzük, mit várhatunk legközelebb Ari Astertől.
Megjegyzés: az adás felvételekor Péter készüléke rosszul volt beállítva, ezért enyhén visszhangos az ő hangsávja. A kellemetlenség miatt elnézéseteket kérjük!
Linkek