Mi a különbség a klasszikus értelemben vett játék dizájn és a remake dizájn között?
Az első gondolatunk az lehet, hogy egy remake esetén nincs is igazán szükség dizájnra. Adott a felújítandó játék és csak szebbé kell tenni, minden a művészek és a programozók dolga.
Ez nem igazán állja meg a helyét, és a SoloQ második évadának 2. epizódjában erről fogunk beszélni.
Először megnézzük mi a különbség egy remaster, egy remake, és egy reboot között, majd megvizsgálunk néhány kisebb remake-et, mint a Xenonauts, és a Metroid 2 remake-ek.
Viszont az epizód fő kérdését, a Bluepoint történetén keresztül válaszoljuk meg, amely a Demon's Souls remake folyamatáról szól. Ehhez az inspirációt a NoClip Video Game Documentaries nagyszerű dokumentumfilmje adta a témában.
A Bluepoint története után, egy rövid dizájnblokkban beszélünk a klasszikus értelemben vett dizájn, és remake dizájn különbségeiről, ezzel összefoglalva a Demon's Souls remake történetét is.
Köszönöm hogy itt vagytok, és hallgatjátok a podcast-et!