A SoloQ, egy játékfejlesztés / videójáték dizájn / game design podcast, ahol a játékok bemutatása mellett, elmerülünk azok dizájn oldali elemzésében is. Az a célom, hogy adásaimmal segítsem a játékfejlesztés, játéktervezés irnát érdeklődőket útjukon. Játék dizájn, fejlesztési történetek, terméktervezés, játék bemutatók. Köszönöm ha itt vagy, és hallgatod a podcast-et!
Soloq Podcast 5. évadának 7. epizódja.
Mi történik akkor amikor elakadunk egy játékban és elborul az agyunk? Érdemes úgy tervezni egy játékot, hogy ez legyen a cél, vagy ezen élménynek a legyőzése?
Soloq Podcast 5. évadának 6. epizódja.
Az utóbbi években igen sokan kritizálták a Bethesda-t, főleg a Fallout 76 kiadása környékén, de a Starfield után is. Nézzünk bele ebbe a világba, és nézzük meg ezeket a kritikákat.
Soloq Podcast 5. évadának 5 epizódja.
Az egész Bloodborne -al kapcsolatos esélylatolgatás remasterről, remake-ről, esetleg folytatásról nagy általánosságban csak a nesze semmi fogd meg jól kategória.
Beszéljünk inkább valami kézzelfoghatóbbról, konkrét mechanikákról, hagyatékról amit a Bloodborne hozott a játékok világába.
Soloq Podcast 5. évadának 4 epizódja.
Tényleg ennyire rossz a Dark Souls 2, mint amennyire a közösség véleménye, és mémek tükrözik?
Vegyük sorra a kritikákat és beszéljünk róluk.
Soloq Podcast 5. évadának 3 epizódja. AI-al támogatott befolyásolás a játékokban,
Soloq Podcast 5. évadának 2 epizódja.
A Dark Souls és a Souls játékok körül megjelent felsőbbrendűségről, avagy hogy miért vagy gyökér ha pajzsot, mágiát, vagy idézést használsz.
Soloq Podcast 5. évadának 12 epizódja.
A Dark Souls és a Souls játékok körül megjelent felsőbbrendűségről, avagy hogy miért vagy gyökér ha pajzsot, mágiát, vagy idézést használsz.
Soloq Podcast 5. évadának 1. epizódja.
Halott a játékipar?
SoloQ 4x21 - Sony és a From Software, ER Nightreign, 4. évad zárás
SoloQ 4x20 - Elden Ring Roguelite, PS5, Ghost of Tsushima, Destiny 2