Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?

SoloQ - Game Design

Barta Jenő

Vissza

SoloQ - Game Design

Barta Jenő

Szabadidő Videójátékok

A SoloQ, egy játékfejlesztés / videójáték dizájn / game design podcast, ahol a játékok bemutatása mellett, elmerülünk azok dizájn oldali elemzésében is. Az a célom, hogy adásaimmal segítsem a játékfejlesztés, játéktervezés irnát érdeklődőket útjukon. Játék dizájn, fejlesztési történetek, terméktervezés, játék bemutatók. Köszönöm ha itt vagy, és hallgatod a podcast-et!

Epizódok

1-10 megjelenítése a(z) 89 elemből.

Hogy lett egy relative népszerű játékstílus, a Füles magazinban, vagy más keresztrejtvény újságokban látható, találd meg a különbséget két kép között játékokból?

A horror köntös tette, vagy azok a csavarok amiket a videójátékok hoztak be a képbe? Miért ennyire szórakoztatóak ezek a játékok?

Soloq Podcast 5. évadának 11. epizódja.

Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00

Miért ennyire vonzó a videójátékok alkotásának kreatív folyamata, miért akarnak sokan játékot csinálni akik játékosok? Ezen a kérdésen elmélkedünk, a saját történetem alapján, amiben fontos szerepet játszott a Monster Hunter.

Soloq Podcast 5. évadának 10. epizódja.

Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00

A történetek általában egyértelműek, érthetőek és tanulságosak. Miért van az hogy a Souls játékok nem így működnek, és pont hogy elrejtik előlünk a történetet? Mi ez a narratív eszköz amit használnak és miért?

Soloq Podcast 5. évadának 9. epizódja.

Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00

Mi történik akkor, amikor drámai módon elénk tárnak egy új világot, pályarészt a Souls és más játékokban. Valamint mi ennek a pszichológiája, szerepe a game design-ban?

Soloq Podcast 5. évadának 8. epizódja.


Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00

Soloq Podcast 5. évadának 7. epizódja.

Mi történik akkor amikor elakadunk egy játékban és elborul az agyunk? Érdemes úgy tervezni egy játékot, hogy ez legyen a cél, vagy ezen élménynek a legyőzése?

Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00

Soloq Podcast 5. évadának 6. epizódja.

Az utóbbi években igen sokan kritizálták a Bethesda-t, főleg a Fallout 76 kiadása környékén, de a Starfield után is. Nézzünk bele ebbe a világba, és nézzük meg ezeket a kritikákat.


Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00

Soloq Podcast 5. évadának 5 epizódja.

Az egész Bloodborne -al kapcsolatos esélylatolgatás remasterről, remake-ről, esetleg folytatásról nagy általánosságban csak a nesze semmi fogd meg jól kategória.

Beszéljünk inkább valami kézzelfoghatóbbról, konkrét mechanikákról, hagyatékról amit a Bloodborne hozott a játékok világába.


Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00

Soloq Podcast 5. évadának 4 epizódja.

Tényleg ennyire rossz a Dark Souls 2, mint amennyire a közösség véleménye, és mémek tükrözik?

Vegyük sorra a kritikákat és beszéljünk róluk.

Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00

Soloq Podcast 5. évadának 3 epizódja. AI-al támogatott befolyásolás a játékokban,

Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00

Soloq Podcast 5. évadának 2 epizódja.

A Dark Souls és a Souls játékok körül megjelent felsőbbrendűségről, avagy hogy miért vagy gyökér ha pajzsot, mágiát, vagy idézést használsz.


Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00