A SoloQ, egy játékfejlesztés / videójáték dizájn / game design podcast, ahol a játékok bemutatása mellett, elmerülünk azok dizájn oldali elemzésében is. Az a célom, hogy adásaimmal segítsem a játékfejlesztés, játéktervezés irnát érdeklődőket útjukon. Játék dizájn, fejlesztési történetek, terméktervezés, játék bemutatók. Köszönöm ha itt vagy, és hallgatod a podcast-et!
Hogy lett egy relative népszerű játékstílus, a Füles magazinban, vagy más keresztrejtvény újságokban látható, találd meg a különbséget két kép között játékokból?
A horror köntös tette, vagy azok a csavarok amiket a videójátékok hoztak be a képbe? Miért ennyire szórakoztatóak ezek a játékok?
Soloq Podcast 5. évadának 11. epizódja.
Miért ennyire vonzó a videójátékok alkotásának kreatív folyamata, miért akarnak sokan játékot csinálni akik játékosok? Ezen a kérdésen elmélkedünk, a saját történetem alapján, amiben fontos szerepet játszott a Monster Hunter.
Soloq Podcast 5. évadának 10. epizódja.
A történetek általában egyértelműek, érthetőek és tanulságosak. Miért van az hogy a Souls játékok nem így működnek, és pont hogy elrejtik előlünk a történetet? Mi ez a narratív eszköz amit használnak és miért?
Soloq Podcast 5. évadának 9. epizódja.
Mi történik akkor, amikor drámai módon elénk tárnak egy új világot, pályarészt a Souls és más játékokban. Valamint mi ennek a pszichológiája, szerepe a game design-ban?
Soloq Podcast 5. évadának 8. epizódja.
Soloq Podcast 5. évadának 7. epizódja.
Mi történik akkor amikor elakadunk egy játékban és elborul az agyunk? Érdemes úgy tervezni egy játékot, hogy ez legyen a cél, vagy ezen élménynek a legyőzése?
Soloq Podcast 5. évadának 6. epizódja.
Az utóbbi években igen sokan kritizálták a Bethesda-t, főleg a Fallout 76 kiadása környékén, de a Starfield után is. Nézzünk bele ebbe a világba, és nézzük meg ezeket a kritikákat.
Soloq Podcast 5. évadának 5 epizódja.
Az egész Bloodborne -al kapcsolatos esélylatolgatás remasterről, remake-ről, esetleg folytatásról nagy általánosságban csak a nesze semmi fogd meg jól kategória.
Beszéljünk inkább valami kézzelfoghatóbbról, konkrét mechanikákról, hagyatékról amit a Bloodborne hozott a játékok világába.
Soloq Podcast 5. évadának 4 epizódja.
Tényleg ennyire rossz a Dark Souls 2, mint amennyire a közösség véleménye, és mémek tükrözik?
Vegyük sorra a kritikákat és beszéljünk róluk.
Soloq Podcast 5. évadának 3 epizódja. AI-al támogatott befolyásolás a játékokban,
Soloq Podcast 5. évadának 2 epizódja.
A Dark Souls és a Souls játékok körül megjelent felsőbbrendűségről, avagy hogy miért vagy gyökér ha pajzsot, mágiát, vagy idézést használsz.