A SoloQ, egy játékfejlesztés / videójáték dizájn / game design podcast, ahol a játékok bemutatása mellett, elmerülünk azok dizájn oldali elemzésében is. Az a célom, hogy adásaimmal segítsem a játékfejlesztés, játéktervezés irnát érdeklődőket útjukon. Játék dizájn, fejlesztési történetek, terméktervezés, játék bemutatók. Köszönöm ha itt vagy, és hallgatod a podcast-et!
Soloq Podcast 5. évadának 5 epizódja.
Az egész Bloodborne -al kapcsolatos esélylatolgatás remasterről, remake-ről, esetleg folytatásról nagy általánosságban csak a nesze semmi fogd meg jól kategória.
Beszéljünk inkább valami kézzelfoghatóbbról, konkrét mechanikákról, hagyatékról amit a Bloodborne hozott a játékok világába.
Soloq Podcast 5. évadának 4 epizódja.
Tényleg ennyire rossz a Dark Souls 2, mint amennyire a közösség véleménye, és mémek tükrözik?
Vegyük sorra a kritikákat és beszéljünk róluk.
Soloq Podcast 5. évadának 3 epizódja. AI-al támogatott befolyásolás a játékokban,
Soloq Podcast 5. évadának 2 epizódja.
A Dark Souls és a Souls játékok körül megjelent felsőbbrendűségről, avagy hogy miért vagy gyökér ha pajzsot, mágiát, vagy idézést használsz.
Soloq Podcast 5. évadának 12 epizódja.
A Dark Souls és a Souls játékok körül megjelent felsőbbrendűségről, avagy hogy miért vagy gyökér ha pajzsot, mágiát, vagy idézést használsz.
Soloq Podcast 5. évadának 1. epizódja.
Halott a játékipar?
SoloQ 4x21 - Sony és a From Software, ER Nightreign, 4. évad zárás
SoloQ 4x20 - Elden Ring Roguelite, PS5, Ghost of Tsushima, Destiny 2
SoloQ 4x19 - Sekiro - Elegáns játékmechanikák és emergens játékmenet
A 4. évad 7. részében beszéltünk a SORA videó generátorról, ami ugyan elméleti szinten, de pedzegeti a gameplay generálást, ráadásul játékos kontroll alapján.
A Google most ez megvalósította. Itt a GameNGen, ami Stable Diffusion 1.4 alapon, kommunikálva egy reinforcement learning-el DOOM-on tanított AI-al és egy General World Model-el, 20FPS-es DOOM játékmenetet generál a képernyőre, amit mi irányítunk.
Mi ennek a jövője?