Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

SoloQ 3x14 - UX Design a játékfejlesztésben - Gordos Alizzal

Vissza

SoloQ 3x14 - UX Design a játékfejlesztésben - Gordos Alizzal

Jun 09. | 104 perc

Szabadidő Videójátékok
00:00:00
/
01:44:40

Ha valaki csak még ismerkedik a játékfejlesztés kreatív szakmáival, akkor kissé zavarba jöhet amikor látja mennyi féle design ágazat létezik. Game designer, level, sound, narrative, system, mechanic, UI stb stb. és ott egy, fogalmazzunk úgy "kakukktojás", ami a UX design.

A UX design nem csak a business szoftverek, webes szolgáltatások, banki megoldások spektrumában releváns?

Vagy ha a User experience az élményről szól, akkor a játékok esetében nem egyenlő a game design-al?

A UX designer-ek nem csak a UI-okkal foglalkoznak, a felhasználói felületekkel?

Ezekre a kérdésekre nincs egyszerű válasz, mert az az igazság, hogy a UX egy nagyon széles spektrum, és cégről-cégre, emberről-emberre változik hogy mit ért rajta. Viszont a SoloQ 3. évadának 14. adásában elmélyedünk kicsit a témában, és igyekszünk rendet is rakni a fogalmak között.

Köszönöm hogy itt vagytok és hallgatjátok a SoloQ-t!

Intro: Simon Leong - Swingin' Swords (Monster Hunter Swing)

Outro: Gnome - Blacksmith

Tovább a podcast oldalára