Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

SoloQ 3x7 - Társasjátékok és videójátékok különbségei, game design szempontból

Vissza

SoloQ 3x7 - Társasjátékok és videójátékok különbségei, game design szempontból

Mar 11. | 108 perc

Szabadidő Videójátékok
00:00:00
/
01:48:14

A SoloQ 3. évadának 7. epizódjában vendégem Csirke József avagy Csibu, aki egy kifejezetten aktív, és produktív szereplője a magyar game design, és játékfejlesztői köröknek. Társasjátékokat, videójátékokat tervez és jelentet meg, Kickstarter kampányt futtat, halhattátok előadni többször BPGDD-n, és game design mellett otthon van a játékfejlesztés business oldalában is. 

Azért ültünk össze hogy, körbejárjuk a társasjátékok és videójátékok különbségeit game design szempontból, viszont beszélgetésünk egy kissé eltérült egy magasabb szintű tanulság irányába. Vannak egyértelmű különbségek, de nagyon hasonló is a kettő, de feltártunk néhány fontosabb területet, melyekre inkább érdemes koncentrálni, bármilyen játékot is tervez azember, legyen az társasjáték, videójáték, de akár egy fizikai toy is. 

Szóval a SoloQ 3. évadának 7. részében ismét fókuszban a game design. Ismét előkerül a komplexitás, a vízió, a szakmánk szépségei, általános terméktervezés, és még sokminden. Ahogy hallani fogjátok, egy nagyon kellemes, pörgős, szakmai beszélgetést sikerült összehoznunk Csibuval, jó szórakozást hozzá, és reméljük át tudtunk adni némi tudást is Nektek. 

Köszönöm hogy itt vagytok és hallgatjátok a SoloQ-t!

Intro: Simon Leong - Swingin' Swords (Monster Hunter Swing)

Outro: Gnome - Blacksmith

Tovább a podcast oldalára