Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

SoloQ 3x6 - XCOM 2 - Elkeseredett harc az emberek világáért - Második rész

Vissza

SoloQ 3x6 - XCOM 2 - Elkeseredett harc az emberek világáért - Második rész

Feb 26. | 140 perc

Szabadidő Videójátékok
00:00:00
/
02:20:26

Az a helyzet hogy nagyon büszke vagyok erre a két epizódra, mert remekül sikerült körbejárni az XCOM 2-t game design szempontból, viszont azért a két epizódos, 4 és fél órás tömény anyag azért nem optimális. 

Ez az új elemzési metódus amit létrehoztam, kipóbáltam jól teljesít, de az általa nyert információk adásokba ültetését még gyakorolni kell. Ahogy ígértem hamarosan meg fogom osztani a Miro board-ot amin az elemzési szempontok vannak, de előbb kiegészítem némi magyarázattal, letisztázom. Fontos, hogy kérhettek majd hozzáférést a Miro board-hoz és kommentálhatjátok, Ti is hozzáadhattok majd ha van ötletetek, véleményetek!

Viszont most folytassuk ott ahol abbahagytuk és haladjunk tovább az XCOM 2 War of the Chosen game design elemzésével. 

A második epizódban:


  • Komplexitás és mélység, avagy a 3 féle komplexitás, azok alkalmazása.
  • Elegáns játékmechanikák - Mitől lesz elegáns egy játékelem?
  • Kihívás, progression és a flow.
  • Motiváció és jutalmak, valamint jelentőségteljes döntések.
  • Vizuális design, UI elemzés
  • Level design
  • És végül röviden a sound design-ról, a metainformációkról és az XCOM 2 Market Value-iról.


Ismét több mint 2 óra tömény game design, fókuszban az XCOM 2 War of the Chosen.


Köszönöm hogy itt vagytok és hallgatjátok a SoloQ-t!

Intro: Simon Leong - Swingin' Swords (Monster Hunter Swing)

Outro: Gnome - Blacksmith

Tovább a podcast oldalára