Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

SoloQ 3x3 - A 3D modellezés és textúrázás kreatív folyamata

Vissza

SoloQ 3x3 - A 3D modellezés és textúrázás kreatív folyamata

Feb 01. | 104 perc

Szabadidő Videójátékok
00:00:00
/
01:44:22

A 3D modellezés egy gyönyörű szakma, ami nem csak a játékfejlesztés sajátja. 3D modellezés a gépészeti, termék és épület, BIM tervezés is, de minket természetesen a játékfejlesztésben alkalmazott modellezés érdekel most igazán.

Manapság aki 3D modellezéssel szeretne foglalkozni rengeteg anyagot talál a neten, és rengeteg minőségi képzést is, melyek bemutatják a modellezés folyamatát többfféle szoftverben. Viszont mi a helyzet a kontextussal, a modellezés nagy egészben való helyéről?

  • Hogyan illeszkedik a 3D modellezés a játékfejlesztés folyamatába?
  • Milyen más szakemberekkel kell egy modellezőnek kommunikálnia?
  • Hol jelöli ki egy modellező szakmája határait? 
  • Milyen irányokba specializálódhat, milyen más szakmákhoz kell kapcsolódnia?
  • Hogy nézhet ki egy 3D modellező kreatív folyamata?
  • Mi a helyzet a textúrázással? 
  • Milyen új technológiák jelentek meg, melyek formálják most is a 3D modellezés világát? (UE5 Nanite, fotogrammetria, AI technológiák)

Ezen kérdésekre keressük a választ a SoloQ 3. évadának 3. epizódjában, visszatérő vendégemmel Illés Dániellel.


Köszönöm hogy itt vagytok és hallgatjátok a SoloQ-t!

Intro: Simon Leong - Swingin' Swords (Monster Hunter Swing)

Outro: Gnome - Blacksmith


Tovább a podcast oldalára