Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

SoloQ 3x2 - AI alkalmazása a játékfejlesztésben (elveszi az AI a munkánkat?)

Vissza

SoloQ 3x2 - AI alkalmazása a játékfejlesztésben (elveszi az AI a munkánkat?)

Jan 22. | 125 perc

Szabadidő Videójátékok
00:00:00
/
02:05:01

Manapság a technológia iránt érdeklődőknek szinte lehetetlen nem bele botlania valamilyen AI áttöréssel, fejlesztéssel kapcsolatos hírbe a neten. Jobbról-balról a Chat GPT, Stable Diffusion, Midjourney, DALL.E, Open.ai és hasonló fogalmak jönnek szembe. 

Ez nem véletlen, hiszen az utbbi néhány hónapban bizony nagyon felpörögtek az események a mesterséges intelligenciák háza táján. Elképesztő áttörések születtek, melyek eredményét mi magunk is pár kattintás után ki tudunk próbálni.

Ennek okán nem is tétlenkedtünk. Lambert és jómagam felültünk az AI hullámra, és igyekeztünk megtalálni annak helyét a szakmai életünkben. 

A SoloQ 3. évadának második epizódjában ismét Lambbertel ültünk össze, és a következő kérdésekre kerestük a választ:

  • Mi is az az AI?
  • Hogyan tudjuk alkalmazni őket a játékfejlesztésben?
  • És végül a nagy kérdés, elveszi-e a munkánkat az AI?

Egyenként elővesszük a különböző, manapság igen népszerű AI-okat mint a Stable Diffusion, Midjourney, valamint a Chat GPT, és megosztjuk tapasztalatainkat, hogy hogyan tudtuk használni game design-ban, általánosságban a játékfejlesztés folyamatában.


Köszönöm hogy itt vagytok és hallgatjátok a SoloQ-t!

Intro: Simon Leong - Swingin' Swords (Monster Hunter Swing)

Outro: Gnome - Blacksmith

Tovább a podcast oldalára