A nagyszerű Game Makers Toolkit (Mark Brown) Youtube csatorna közzétett egy videót, melyben a téma a legjobb játék dizájnerek problémamegoldó trükkjei. Amikor megláttam hogy a GMT egy ilyen témájú résszel jött ki dörzsöltem a tenyerem, mert már megszoktam hogy Mark Brown tömény, lényegre törő, és minőségi videóiból rengeteget lehet tanulni.
Viszont ez a GMT epizód hagyott bennem némi vegyes érzést. Nem azért mert ne lenne szokásos módon tanulságos, és minőségi, hanem azért, mert a videóban felsorolt trükkök, módszerek, melyeket a szakma legjobbjai alkalmaznak problémák megoldására, igazából nem trükkök, hanem szimplán a terméktervezés fundamentális módszerei, alapjai.
Ezért döntöttem úgy, hogy felhasználva a GMT - How Game Designers Solved These 11 Problems (új cím, a régi címe az volt, hogy hogyan oldalak meg a játék dizájnerek problémákat) című videóját mint gerinc, és igyekszem adni némi kontextust a tippek-trükkökhöz, és a terméktervezői módszerekhez.
Aki hallgatja a SoloQ-t egy ideje, az tudja hogy sokszor beszélek az epizódban elhangzó módszerekről, technikákról, de most kicsit jóbban belemegyünk azok részleteibe, és megnézzük hogyan is illeszkednek a nagy egészbe, a UX / Design Thinking-be.
Tehát a SoloQ 2. évadának 18. részében fókuszban ismét a terméktervezés, és remek dolgunk van hiszen ehhez a hátteret a nagyszerű Game Makers Toolkit adja, ismét remekül sikerült ismeretterjesztő videójával.
Köszönöm hogy itt vagytok és hallgatjátok a SoloQ-t!
Intro: Simon Leong - Swingin' Swords (Monster Hunter Swing)
Outro: Gnome - Blacksmith