Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

SoloQ 2x18 - Game Makers Toolkit - Hogyan old meg problémákat egy játék dizájner?

Vissza

SoloQ 2x18 - Game Makers Toolkit - Hogyan old meg problémákat egy játék dizájner?

Oct 19. | 110 perc

Szabadidő Videójátékok
00:00:00
/
01:50:08

A nagyszerű Game Makers Toolkit (Mark Brown) Youtube csatorna közzétett egy videót, melyben a téma a legjobb játék dizájnerek problémamegoldó trükkjei. Amikor megláttam hogy a GMT egy ilyen témájú résszel jött ki dörzsöltem a tenyerem, mert már megszoktam hogy Mark Brown tömény, lényegre törő, és minőségi videóiból rengeteget lehet tanulni.

Viszont ez a GMT epizód hagyott bennem némi vegyes érzést. Nem azért mert ne lenne szokásos módon tanulságos, és minőségi, hanem azért, mert a videóban felsorolt trükkök, módszerek, melyeket a szakma legjobbjai alkalmaznak problémák megoldására, igazából nem trükkök, hanem szimplán a terméktervezés fundamentális módszerei, alapjai.

Ezért döntöttem úgy, hogy felhasználva a GMT - How Game Designers Solved These 11 Problems (új cím, a régi címe az volt, hogy hogyan oldalak meg a játék dizájnerek problémákat) című videóját mint gerinc, és igyekszem adni némi kontextust a tippek-trükkökhöz, és a terméktervezői módszerekhez.

Aki hallgatja a SoloQ-t egy ideje, az tudja hogy sokszor beszélek az epizódban elhangzó módszerekről, technikákról, de most kicsit jóbban belemegyünk azok részleteibe, és megnézzük hogyan is illeszkednek a nagy egészbe, a UX / Design Thinking-be.

Tehát a SoloQ 2. évadának 18. részében fókuszban ismét a terméktervezés, és remek dolgunk van hiszen ehhez a hátteret a nagyszerű Game Makers Toolkit adja, ismét remekül sikerült ismeretterjesztő videójával.


Köszönöm hogy itt vagytok és hallgatjátok a SoloQ-t!

Intro: Simon Leong - Swingin' Swords (Monster Hunter Swing)

Outro: Gnome - Blacksmith

Tovább a podcast oldalára