Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

SoloQ 2x15 - Mitől jó egy kalandjáték? - Falcon City

Vissza

SoloQ 2x15 - Mitől jó egy kalandjáték? - Falcon City

Aug 30. | 144 perc

Szabadidő Videójátékok
00:00:00
/
02:24:02

A SoloQ Podcast 3. vendége Illés Dániel, akit több helyről is ismerhettek: MyQuest nevű Youtube csatornájáról, korábban az Otherworld-ből, frissen elstartolt Voxel nevű podcast-ből, és nem utolsó sorban Falcon City nevű kalandjátékáról.

A SoloQ 15. epizódjában:

  • Beszélünk Daniról és a Falcon City történetéről,
  • végig vesszük a kalandjátékok történetét,
  • és természetesen megnézzük azokat dizájn, tervezési oldalról is.

Többször is megemlítem az adásban, hogy az én életemből eléggé kimaradtak a kalandjátékok, és bevallom őszintén annyira nem is kedveltem őket sosem. Természetesen ez azt is jelenti, hogy nem is igazán játszottam őket. 

Viszont ahogy készültem az adásra, és tártam fel a történetük, dizájnjuk mögötti rejtélyeket, rájöttem hogy hiba volt hanyagolnom őket. A kalandjátékok valahol, maguk a videójátékok kiindulópontjai, és megannyi, mai is népszerű stílust inspiráltak.

Ahhoz hogy mélyebben megértsük a játéktervezést, játékdizájnt, most már látom hogy szinte elengedhetetlen, hogy elmerüljünk a kalandjátékok világában. 

Ebben a szellemiségben a SoloQ Podcast 2. évadának 15. részében, a fókuszban a kalandjátékok, a Falcon City, és azon kérdés megválaszolása, mitől jó egy kalandjáték, és részben, hogy hogyan segíthetnek minket, game designer-eket a munkánkban.


Köszönöm hogy itt vagytok és hallgatjátok a SoloQ-t!

Intro: Simon Leong - Swingin' Swords (Monster Hunter Swing)

Outro: Gnome - Blacksmith

Tovább a podcast oldalára