Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

10. Emóció a ráció mögött: meggyőzés az online térben

Vissza

10. Emóció a ráció mögött: meggyőzés az online térben

Jan 03. | 62 perc

marketing@boschrexroth.hu (Bosch Rexroth)

Üzlet Menedzsment Tudomány Biológia Technológia
00:00:00
/
01:02:36

Biztosan kerültél már olyan helyzetbe, hogy két ugyanolyan paraméterű, ugyanabba az árkategóriába tartozó technikai eszköz vásárlásakor nem tudtad eldönteni melyiket válaszd. A két termék közti egyetlen különbség az, hogy az egyikre egy, a másikra három év garanciát ad a gyártó. Mit gondolsz, ha a három év garanciával rendelkező terméket választod, akkor tisztán racionális döntést hoztál? Beszélgetőpartnerünk bebizonyítja, hogy ez korántsem igaz!

A különböző meggyőzéstechnikai módszerek a mindennapjaink részei lettek, ezért ahhoz, hogy megfelelő üzleti döntéseket hozhassunk, ismernünk kell az ehhez kapcsolódó alapvető működésmódokat és technikákat. Szakértőnk elmondja, miért hasznos, ha figyeljük és elemezzük a tárgyalópartnerünket. Kitérünk arra is, hogy milyen üzenetet közvetít és hogyan hat partnereinkre a webkamerában látszódó háttér, miért fontos a meggyőzésben a vizualitás és a befolyásolási technikák közös használata. Ha eddig nem értetted, hogy a Jóbarátok sorozat alávágott műnevetése miért nyerte el a nézőközönség tetszését, adásunkból ezt is megtudhatod!

Dr. Újszászi Bogár László segítségével betekintést nyerünk az emberi elme döntésért felelős folyamataiba és abba is, hogy a gépeknek az értékesítésben betöltött szerepe miben különbözik a humán erőforrásétól. Megtudhatjuk, hogy mi az a három jelző, ami a legtöbb embernek először eszébe jut az értékesítőkről.

A meggyőzéstechnika nem csupán módszerek sokasága, a tudományterülethez szorosan kötődik a pszichológia és a társadalomkutatás is.

Ha értékesítőként, vagy értékesítési szervezet vezetőjeként dolgozol azért, ha csak tudatosabb vásárló szeretnél lenni, akkor emiatt hallgasd meg ezt az epizódot. Jó szórakozást!

Tovább a podcast oldalára