Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

291. epizód - AI a hús-vér influenszerek ellen?

Vissza

291. epizód - AI a hús-vér influenszerek ellen?

Dec 15. | 22 perc

Oktatás
00:00:00
/
00:22:30
Vajon leáldozóban a hús-vér influenszerek kora? Mikor érdemes egy márkának AI-influenszerekhez nyúlnia? Adásunk vendége Szabó Milán, a The Deep Creative Collective ügyvezetője, akit az AI-influenszerek használatáról, valamint fogadtatásukról és a tévhitekről kérdezünk –  hiszen csapata dolgozik a MediaMarkt Fun nevű AI influencerén.
Előtte szpotszemle! Szó lesz a Suzuki és Csuja Imre együttműködésének legújabb darabjáról, a GRAWE biztosító testimonial hirdetéseiről és a Milli „Réntúró” szóviccező karácsonyi szpotjáról is.
Hallhattok továbbá az Allianz és az Ivan and the Parazol Spotify-on futó közös, „Tudatos Tempó” kampányáról, amely 60-80 BPM közötti dalokkal segíti a nyugodtabb és biztonságosabb vezetést.
Beszámolunk arról is, hogy az EP-képviselők 16 éves korhatárhoz kötnék a közösségi média használatot – hasonló szabályozást Ausztráliában már be is vezettek.

Nézd meg, miről hallottál:
Suzuki x Csuja Imre
GRAWE
Milli „Réntúró”
Allianz x Ivan and the Parazol
Allianz Spotify
Tovább a podcast oldalára