278. epizód - Egy irányba álltak a tévés formátumok?
Sep 15. | 22 perc
Oktatás
A műsorban a televíziós műsorgyártás trendjeiről és jövőjéről beszélgetünk, vendégünk Rajcsányi Balázs, a Play Dead Studio kreatív vezetője.
Előtte, a szpotszemlében, megvitatjuk Dzsúdló mekis kedvencét és az ehhez kapcsolódó „Felelsz vagy harapsz” videókat és más tartalmakat. Kitérünk a One vezetékes szolgáltató FOMO-ra épülő szpotjára is, amely a márkával újonnan elérhető Netflix-előfizetést népszerűsíti.
Az aktualitások között hallhatsz a Lidl és a Tisza cipő kollaborációjából született sneakerekről; a világ első retusálóversenyéről, amely Magyarországról indul, és arról is, hogy az Egyesült Államokban csökken a gyakornoki- és pályakezdő pozíciók száma a reklámiparban.
Hallottad, de nézd is meg, miről beszélgettünk!
Dzsúdló Mekis kedvence
Netflix a One-nál
Lidl x Tisza cipő 1
Lidl x Tisza cipő 2
Lidl x Tisza cipő 3
Retoucher of the Year
Tovább a podcast oldalára