269. epizód - A márkák önazonossága egy turbulens korban
Jun 23. | 22 perc
Oktatás
Adásunk vendége Szinai Ádám, a CIB Bank marketing- és kommunikációs vezetője, akivel az önazonos márkaépítés a témánk.
Az epizód első felében a szpotszemlét a Samsung Magyarország Z-generációt megcélzó és a Z-generáció által készített kampányfilmjével kezdjük. A Galaxy S25 Ultrához a fiatalok a Compact TV „A nemZedék” című videósorozattal együttműködésben készítették a reklámfilmet.
Indul a vakációs szezon, így nem maradhatott ki a szemléből az OTP új szpotja sem, amely arról szól, hogy 8 országban díjmentes a pénzfelvétel az OTP Csoport automatáiból.
Beszélünk továbbá az Oreo Magyarország új videósorozatáról: a 10 másodperces „Nem az őseid keksze, hanem a tiéd!” videókban a képzőművészeti alkotásokra, illetve a képeken szereplők kezébe Oreokat varázsoltak.
Szó lesz még a Suzuki Pokorny Lia és Csuja Imre főszereplévésel készült reklámfilmsorozatának új részeiről, amelyekben a Suzuki vezetéstámogató rendszereinek előnyei kerülnek a fókuszba humoros megközelítéssel.
És végül hallhattok a Twix betiltott, nem biztonságos vezetésre buzdító reklámjáról is.
Nézd meg a szpotokat itt:
Samsung
Werk – A nemZedék S02: Brainstorming
OTP Bank Magyarország
Oreo – Nem az őseid keksze, hanem a tiéd!
Suzuki 1.
Suzuki 2.
Twix
Tovább a podcast oldalára