268. epizód - Elvárások az Ügynökségek Éjszakáján
Jun 16. | 21 perc
Oktatás
Adásunk második felét a 2025-ös Ügynökségek Éjszakája egyik helyszínén, a Mediator Full Service ügynökségnél forgattuk, mert arra voltunk kíváncsiak, hogy a látogatók milyen motivációkkal, gondolatokkal igyekeztek bepillantást nyerni a kommunikációs szakma színfalai mögé. Kiderül, hogy mi fontos még a fizetés mellett, és persze az is, hogy milyen mai reklámokat szeretnek a jövő reklámkészítői.
Az interjús körkép előtt szpotszemle. A Diego mesterséges intelligenciával készült kampányfilmjével kezdünk, ahol a kreatív koncepció alapját az adta, hogy lakásfelújításkor hajlamosak vagyunk kifogásokat keresni, miért ne kezdjük el. Megnézzük emellett a 20 éves Decathlon kampányszpotját is, amelyben a Gen D-t, azaz a Decathlon-generációt ünneplik.
Az aktuális kampányok között beszélünk a Baba Pancsimesék aktivációs kampányáról is. A Baba a tusfurdürdők flakonjaira ragasztható matricákkal kézzel fogható segítséget kíván nyújtani a szülőknek a meséléshez, és az aktivációval dedikált mesekönyvet is lehet nyerni.
Az aktualitások között pedig arról számolunk be, hogy egy szomorú és tragikus apropó miatt már Franciaországban is a közösségi média betiltását tervezik a tizenöt év alattiak számára.
A fenti reklámokért, kampányokért katt ide:
Diego
Decathlon
Baba Pancsimesék szpot
Baba Pancsimesék website
Tovább a podcast oldalára