266. epizód - A közösségi közlekedés lovebrand-je
May 26. | 20 perc
Oktatás
Vendégünk Kertész Anna, a BKK kommunikációs vezetője, akit arról kérdezünk, miért alakult át a BKK kommunikációja az elmúlt években, és milyen kommunikációs célok szerint tervezik a kampányaikat - és ez hol ér össze a város, illetve az utasok érdekeivel.
De előtte szpotszemle! Beszélünk két image szpotról: a Gorenje részben AI-filmjéről, valamint a Richter aktuális image-anyagáról, amely az emberi alkalmazkodóképességet állítja párhuzamba a vállalat innovativitásával. Szó lesz a CBA új reklámáról, amelyben ismét feltűnik Etelka néni, ezúttal azt üzenve, ő nem követ márkákat a socialben.
Végül hallhatsz két celeb együttműködésről is: a Globus Hajós Andrással hirdeti, hogy grillezni bárki tud, az Unicum Live Session pedig Co Lee-val tért vissza.
Nézd meg, miről hallottál:
Gorenje
Richter
CBA
Globus x Hajós 1
Globus x Hajós 2
Unicum Live Session x Co Lee
A Mazzag Izabellával készült reBrief epizód
Tovább a podcast oldalára