Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

265. epizód - Autóvásárlók kényszerpályán

Vissza

265. epizód - Autóvásárlók kényszerpályán

May 19. | 22 perc

Oktatás
00:00:00
/
00:22:51
Adásunk vendége Várkonyi Gábor, az Automotive Summit főszervezője, akivel autópiaci trendekről és kihívásokról beszélgetünk.
De mindenekelőtt szpotszemle! Hallhatsz többek között a Nissan legújabb szpotjáról, amely a japán cseresznyevirágzás tökéletességhez hasonlítja az autógyártó tavaszi autócsere-programját; és a Piros Orr Bohócdoktorok 1%-os kampányáról is, amely egy dallal kíván jobbulást a magyar könnyűzenei- és színházi élet szereplőit felsorakoztatva. Beszélünk az Una Terra Alapítvány ketreces csirketartás elleni edukációs kampányáról is, amely a 80-as évek glam plakátjait idézi; és szó esik két gyorséttermi lánc szpotjáról: a Meki employer branding kampánya keresi a munkára éhes fiatalokat, míg a Burger King pedig a Valmar King visszatérését hirdeti.

Nézd meg, miről hallottál: Nissan
Piros Orr Bohócdoktorok
Ketrecmentes
McDonald’s
Burger King x Valmar
Tovább a podcast oldalára