Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

262. epizód - Influencerekre bízott márkák

Vissza

262. epizód - Influencerekre bízott márkák

Apr 28. | 23 perc

Oktatás
00:00:00
/
00:23:09
Az epizód vendége Bódi Zsófi, a Mediator Social Operations Lead-je, akivel influencer együttműködésekről és hatásos influencer-kampányokról beszélgetünk.
Előtte szpotszemle! Szó lesz az MBH új szpotjáról, amely ezúttal a humorra épült; beszélünk arról, hogy a bolgár és a szlovák verziók után elkészült a magyar Milgamma-dal is, amely a gerincet dicsőíti; valamint hallhatsz a St. Hubertus gyerekkori barátságokat ünneplő reklámszpotjáról is.
Ezek mellett hallhatsz több márka termékfejlesztéséről: a Cheetos olyan narancssárga nadrágot tervezett, amelybe bátran beletörölheted a chipses kezed; a Heineken pedig egy olyan telefontokkal újított, amely koccintáshangra reagálva átfordítja a telefont, hogy annak képernyője alul legyen. És ha már sörös újítás: beszélünk a Dreher új, alkoholmentes, hidratáló söréről is.

Nézd meg, miről hallottál: MBH
Milgamma (magyar)
Milgamma (bolgár)
Milgamma (szlovák)
St. Hubertus – teaser
St. Hubertus
Cheetos Pants
Heineken Flipper telefontok
Tovább a podcast oldalára