261. epizód - Ügyfélélményre váltani a kreativitást
Apr 14. | 23 perc
Oktatás
Adásunk vendége Márton Szabolcs, az Indamedia ügyfélélmény-igazgatója, akitől megtudjuk, milyen szerepe lehet egy kiadónál az ügyfélélmény-tervezésnek.
Előtte szpotszemle! Beszélünk az Apple öt és fél perc hosszúságú szpotjáról, amely az új AirPods 4 fülhallgatót mutatja be Pedro Pascal főszereplésével. Hallhatsz a KFC látványos, de megosztó ‘Believe in Chicken’ kampányáról, valamint a Cofidis a megszokottól kissé eltérő, bicajos szpotjáról, amely a márka Tour de Hongrie szponzorációját jelenti be.
Szó lesz továbbá a hazai influencer kampányról, amely az OREO és a Minecraft mozifilm globális együttműködését promotálja, és beszélünk arról is, hogy Kanadában és az USA-ban is visszakerül az Ismerősök fül a Facebookra.
Nézd meg, miről hallottál:
Apple Airpods 4
Apple HomePod
KFC Believe in Chicken 1
KFC Believe in Chicken 2
Cofidis
OREO x Minecraft
OREO x Minecraft globális együttműködés
Tovább a podcast oldalára