256. epizód - Transzformatív élmények előre tervezve
Mar 10. | 23 perc
Oktatás
Vendégünk Káli György, a Service Design Day alapító-főszervezője, akivel egy viszonylag új fogalmat fedezünk fel: az experience design-t. Szó lesz arról, milyen hatással lehet az élménytervezés a marketingre, és arról is, hogy túllép-e a consumer journey szemléleten.
De még előtte szpotszemle! Hallhatsz a Dreher új, 360 fokos kampányáról, amely egy hétköznapi fiú pozitivitását ünnepli, és szó lesz a Príma ételérzékenységgel küzdőket célzó videósorozatáról is.
Az aktualitások közt beszélünk a Libri és a Noé Állatotthon közös, cicás könyvpromóciójáról, az AstraZeneca támogatásával ritka betegségekről készített mesekönyvről és a Rossmann dolgozók TikTok-influencerekké avanzsálásáról.
Beszámolunk arról is, hogy milyen öt új kategóriával bővült a 2025-ös Hipnózis.
Nézd meg, és olvasd is el, miről hallottál:
Dreher – A bennünk élő pozitivitásra! ft. Gábor
Príma Challenge
Libri x Noé Állatotthon – Macskát receptre
AstraZeneca – Hétmérföldes csodák
Káli György könyvajánlata:
Daniel Kahneman: Gyors és lassú gondolkodás
Brian Solis: X: The Experience When Business Meets Design
Rossmann - Duerden - Pine: Designing Experiences
Tovább a podcast oldalára