253. epizód - Általános nagy márkák, éles KKV-k
Feb 17. | 20 perc
Oktatás
Adásunk vendége Vavrek Balázs szövegíró, akitől megtudjuk, mi a vonzó a KKV-k marketingjében, miben várnak nagyon más marketingkommunikációt a nagyvállalatokhoz, nagy márkákhoz képest.
Előtte szpotszemle: megnézzük a KFC 100. éttermének megnyitása alkalmából készült videót, valamint a Kalinka vodka új csomagolását bemutató reklámot. Persze nem maradhattak ki a válogatásunkból a Tesco Clubcard szpotok sem, amelyekben pénztárgépzajokra írt zenét, táncot, humort is bevetettek, hogy emlékezetesek legyen.
Szó lesz a Fővárosi Önkormányzat „Ne égess!” szemléletformáló kampányáról, amellyel a levegő tisztaságának fontosságára szeretnék felhívni a figyelmet. Hallhatsz továbbá az Opera böngésző márkakiterjesztéséről, az Opera Air változatról is, ami mindfulnesst kínál felhasználóinak.
Lesd meg a fentieket!
KFC
Kalinka
Tesco Clubcard 1.
Tesco Clubcard 2.
Opera Air
Tovább a podcast oldalára