252. epizód - Tiktok tiltás és hatás Európában
Feb 10. | 22 perc
Oktatás
Az epizód vendége Prezenszki Alex, a Mediator médiaigazgatója, akit az USA néhány óráig érvényes TikTok tiltásáról és annak hatásáról kérdezünk.
Előtte a szpotszemlében beszélünk a Stadalax új szpotjáról, amely téli álmot alvó barna medvével illusztrálja a székrekedés-elleni gyógyszer hatását. Szó lesz arról is, hogy az IKEA évtizedes lemaradással bevezette hűségprogramját, melyet 10 éves mémeket újraalkotó szpotokkal népszerűsítenek; és megvitatjuk a Nissan Ganxsta Zoleeval és Stohl Andrással készült, megosztó kampányának első videóit is - amelyekben még kevésbé jelent meg a szexizmus, mint a social tartalmakban. (Az epizód készítésekor a social tartalmak még nem voltak ismertek.)
Az aktualitások közt szó lesz a Weiler Péter képzőművész által készített, mesterséges intelligenciát kifigurázó óriásplakátokról; valamint beszélünk a Cadbury csokoládék új csomagolásáról is, amelyek a láthatatlan munkát végzőkre hívják fel a figyelmet.
Nézd meg, miről hallottál:
Stadalax
IKEA 1.
IKEA 2.
IKEA 3.
Nissan 1.
Nissan 2.
Tovább a podcast oldalára