251. epizód - Adatgyűjtők a hálószobákban
Feb 03. | 24 perc
Oktatás
Adásunk vendége Keserű Júlia, a Mozilla Alapítvány adatvédelemmel foglalkozó kutatója, akivel arról beszélünk, megérheti-e a célzott reklámok kényelme a cserébe adott legintimebb adatainkért.
Előtte szpotszemle! Beszélünk a londoni National Theatre Benedict Cumberbatch-csel készített, színházi előadásokat népszerűsítő szpotjáról; szó lesz a ZöldÁllásPortál.hu kampányáról, amelyben Csuja Imre interjúztat „zöldgalléros” szakembereket Liszt, Széchenyi és Einstein bőrébe bújva; és beszélünk az Erste befektetési számláit népszerűsítő reklámfilmjéről is, ami egy igazi szerelmes történet.
Az aktualitások között hallhattok az újonnan indult médiapiaci szaklapról, a dgtl.hu-ról.
Nézd meg, miről hallottál:
National Theatre – The Best Seat in the House x Benedict Cumberbatch
ZöldÁllásPortál – Zöldgalléros Jövőformálók
Erste – Befektetés, ami valóban megéri
Tovább a podcast oldalára