250. epizód - Kattintáskerülők a Google-ön
Jan 27. | 23 perc
Oktatás
Egy kutatás szerint a Google keresések 60%-a továbbkattintás nélkül fejeződik be, vagy új keresésbe csatornázódik. A keresők felületét közben egyre úgy fejlesztik, hogy a felhasználókat a felületen tartsa meg, kevésbé ösztönözve a kikattintást. De mi lesz így a website-okkal - szegeztük a kérdést Pásztor Noéminek, a Mediator performance marketing menedzserének.
Az aktualitások között felbukkan Franco, a BiotechUSA új, integrált kampányának arca, és hallhattok a Pick szurkolói kampányáról is. Összefoglaljuk a Tiktok zivataros hétvégéjét Trump elnök beiktatását megelőzően, és megemlítjük az Instagram érkezőben lévő videószerkesztőjét is.
Nézd meg, miről hallottál:
BiotechUSA
BiotechUSA – Online teszt
Pick szurkolói kampány
Tovább a podcast oldalára