248. epizód - Mit kíván a magyar UX?
Jan 13. | 21 perc
Oktatás
Az epizód vendége Dr. Herendy Csilla UX kutató, az NKE és a BME oktatója, a UX kutatási módszerek kötet első szerzője, akivel az első magyar nyelvű felhasználói élmény kutatásmódszertani szakkönyv létrejöttéről, célcsoportjáról, tartalmáról és a módszertanokról beszéltünk.
Előtte szpotszemle, amelyben megnézzük a CBA új szpotját, valamint a One bevezető reklámfilmjét. Szó lesz két 2024. év végi kampányról: a Libertine könyvkiadó és a Loyd tea közös kampánya szerint csak egy jó könyv és egy bögre tea kell a hideg idő átvészelésére; az Amodent pedig azt szerette volna, hogy a mosolyra ne csak esztétikai elemként tekintsünk – ennek volt része az adásban is szóba kerülő Mosolykupon akció. A hírek között továbbá arról is hallhatsz, hogy idén sem kell reklámadót fizetni.
A szpotszemlében szereplő reklámokat itt tudod megnézni:
CBA 1.
CBA 2.
One
Vodafone 2022
Tovább a podcast oldalára