246. epizód - Karácsonyi kampánykedvencek
Dec 16. | 21 perc
Oktatás
Ezt az epizódot teljes egészében az ünnepi szezonnak szenteljük: megnézzük az idei év hazai gyártású, valamint az európai piacra készült karácsonyi kampányait.
Beszélünk a Telekom korlátok nélküli világot hirdető kampányáról, amely a láthatatlan véleménybuborékokra hívja fel a figyelmet. Szó lesz az Erste közép-európai piacra készült szpotjáról, amely a Csendes éj keletkezését idézi fel.
A hazai fejlesztésű szpotokra áttérve beszélünk a Vodafone reklámfilmjéről, amelyből kiderül, hogy az idősek is vágynak fiatalos ünnepre, illetve szó lesz a Yettel Fullos karácsonyt kívánó, egyben a Full csomagját promótáló szpotjáról is.
Beszélünk arról, hogy a Direct One Danny Blue-val és Szabó Kimmel Tamással készült karácsonyi kampánya igyekezett mindent egy videóba sűríteni, míg a Müpa egy egész adventi videósorozattal készült, amely betekintést enged a színfalak mögé. Emellett szó lesz még a Budapest Park előadókkal telepakolt reklámfilmjéről, amely a közös élményeket hirdeti.
Nézd meg, miről hallottál:
Telekom - Korlátok nélküli világ
Erste - Csendes éj
Csendes Éj Egyesület
Vodafone - A karácsony csodája mindenkinek jár
Yettel Full csomag
Direct One
Müpa adventi videósorozat
Budapest Park
Tovább a podcast oldalára