244. epizód - A reputáció ára
Dec 02. | 24 perc
Oktatás
Fő témánk a Magyar Public Relations Szövetség új felmérése, amely első alkalommal összesítette a hazai PR-ügynökségek óradíjait. A felmérésről Sztaniszláv Andrást, az MPRSZ elnökét kérdezzük.
Előtte a szpotszemlében szó lesz a Telekom Hello Biznisz csomagját népszerűsítő szpotjáról, valamint a Zing és az iPon közös, gamereket megszólító kampányáról.
Aktualitásaink között beszélünk a HUMDA „Figyelj jobban!” kampányáról, amely a gyalogosok figyelmét hívja fel a körültekintőbb közlekedésre. Szó lesz továbbá arról, hogy a Google és a YouTube beszünteti a politikai hirdetéseket az EU-ban, és arról is, hogy januártól érkezhetnek a reklámok a Threads felületére.
Nézd meg, miről hallottál:
Telekom Hello Biznisz
Zing x iPon
HUMDA - Figyelj jobban!
MPRSZ Ügynökségi óradíjfelmérés
Tovább a podcast oldalára