243. epizód - Influencerekre gyanakvó tinik
Nov 25. | 23 perc
Oktatás
Milyen hatással van a közösségi média a 13-16 év közötti tinédzserekre? A témában az NMHH kutatott, és erről Somogyi Ákost, az NMHH Gyermekvédelmi Főosztályának vezetőjét kérdezzük.
Előtte szpotszemle: szó lesz a Telekom vicces kisfilmjéről, amellyel arculatváltáson átesett konkurensét köszönti a vállalat a Marsra Magyar! szereplőjével. Beszélünk az OTP Junior kártyacsomagját népszerűsítő szpotjáról, amely a kínos szülői beszélgetéseket oldja egy kis humorral.
Aktualitásaink között beszélünk az ingatlan.com és a Van Esély Alapítvány közös kampányáról, amely lakáshirdetéseknek álcázott bannerekkel hívja fel a figyelmet a hajléktalanok kilátástalan helyzetére, de szó lesz a Google monopolhelyzete ellen zajló amerikai szövetségi eljárásról is.
Nézd meg, miről hallottál:
Telekom – One, ami változik
OTP Junior
Az NMHH kutatása
Tovább a podcast oldalára