241. epizód - Design thinking alapok a jó reklámhoz
Nov 11. | 23 perc
Oktatás
Epizódunkban a service design kapja a főszerepet: vendégünk Káli György, a Service Design Day főszervezője, akit a service design és a marketingkommunikáció kapcsolatáról kérdezünk.
Előtte a szpotszemlében szó lesz a Rossmann új, humoros szpotjáról, amelyben Jávori Lili, a Next Top Model Hungary Rossmann különdíjasa promotál egy közönséges szendvicssütőt. Beszélünk még három márka mobil app-os kampányáról is: szó lesz a McDonald’s My Meki univerzumáról, valamint a Rossmann és a SPAR applikációiról.
Nem megyünk el szó nélkül a BKK új kampánya mellett sem: ezúttal Fekete Giorgio, a Carson Coma frontembere készített playlistet a BKK újonnan induló Spotify csatornájára.
Aktuális platformhíreink közt hallhatsz továbbá a JCDecaux kutatásáról, amely megállapította, hogy jelentősen nőtt a közterületi hirdetések és a közösségi média elérése az elmúlt két évben.
Nézd meg, miről hallottál:
Rossmann – Jávori Lili
McDonald’s My Meki UNIVERZUM
Rossmann app
SPAR MySpar
BKK – Fekete Giorgio
Tovább a podcast oldalára