Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

241. epizód - Design thinking alapok a jó reklámhoz

Vissza

241. epizód - Design thinking alapok a jó reklámhoz

Nov 11. | 23 perc

Oktatás
00:00:00
/
00:23:00
Epizódunkban a service design kapja a főszerepet: vendégünk Káli György, a Service Design Day főszervezője, akit a service design és a marketingkommunikáció kapcsolatáról kérdezünk.
Előtte a szpotszemlében szó lesz a Rossmann új, humoros szpotjáról, amelyben Jávori Lili, a Next Top Model Hungary Rossmann különdíjasa promotál egy közönséges szendvicssütőt. Beszélünk még három márka mobil app-os kampányáról is: szó lesz a McDonald’s My Meki univerzumáról, valamint a Rossmann és a SPAR applikációiról.
Nem megyünk el szó nélkül a BKK új kampánya mellett sem: ezúttal Fekete Giorgio, a Carson Coma frontembere készített playlistet a BKK újonnan induló Spotify csatornájára.
Aktuális platformhíreink közt hallhatsz továbbá a JCDecaux kutatásáról, amely megállapította, hogy jelentősen nőtt a közterületi hirdetések és a közösségi média elérése az elmúlt két évben.

Nézd meg, miről hallottál: Rossmann – Jávori Lili
McDonald’s My Meki UNIVERZUM
Rossmann app
SPAR MySpar
BKK – Fekete Giorgio
Tovább a podcast oldalára