Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

240. epizód - Ráfordulnak a márkák a bicajsportra?

Vissza

240. epizód - Ráfordulnak a márkák a bicajsportra?

Nov 04. | 23 perc

Oktatás
00:00:00
/
00:23:22
Adásunk vendége Takács Tamás, a BB365 projektszakértője, akit a bicajozás iránti növekvő marketing-érdeklődésről, illetve a kerékpársport és a sztársportolók márkaértékéről kérdezünk.
Előtte szpotszemle: megnézzük a TheVR McDonald’s-os kampányát, beszélünk a Metrodom Wes Anderson stílusát idéző reklámfilmjéről, szó lesz a Schaebens márka német piacra készült szpotjáról, amit itt, Magyarországon forgattak, valamint helyet kap az epizódban a Suzuki Csuja Imrével készült szóviccezős kampánya is.
Aktuális platformhírünk, hogy az Atmedia adatai szerint a magyar lakosság napi és heti szinten is többet rádiózik, mint tévézik - az epizódból kiderül, hogy pontosabban mennyit is.

Nézd meg, miről hallottál: TheVR Mekis kedvence
Metrodom
Schaebens
Suzuki
Tovább a podcast oldalára