239. epizód - Golden Drum 2024 - magyar sikerek és az idei kedvencek
Oct 28. | 21 perc
Oktatás
Epizódunkban Kelet- és Közép-Európa legjelentősebb reklámversenye, a Golden Drum kapja a főszerepet. Az adásban a 2024-ben díjazott kampányokat szemlézzük.
A magyar sikerek között szó lesz – a reBrief történetében először – a Mediator egy saját kampányáról: a Mátra hangjáról, hiszen ez Grand Prix-t ért az idei Golden Drumon.
A többi magyar sikerről is beszámolunk: a Líra kampányáról, illetve a DDB a McDonald’s-nak, illetve a White Rabbit a brazil Fabene étteremláncnak készített kampányairól. Megemlítjük Tassy Fanni és Schafarek Boldizsár „It’s in our Sloveins” Young Drummers különdíjat érő kampányát is.
Külföldi díjnyertes válogatásunkban megnézzük a Heineken 150. születésnapját ünneplő szpotját, amely a márkanév leggyakrabban elrontott írását vagy kiejtését figurázza ki. De beszélünk még a Husqvarna újravadonosítást népszerűsítő kampányáról; arról, hogyan rakta fel a román McCann a KFC-t a bukaresti metrótérképre; és felfedezzük a csodát a fogmosásban a Marvis fogkrém reklámanimációin keresztül.
Nézd meg, miről hallottál:
Mátra hangja
Líra Kicsomagolt történetek
McDonald’s The Arches of Hunger
Fabene Nobody Delivers Faster
It’s in our Sloveins
Heineken Whateverneken
Husqvarna Rewilding Mode
Can you KFC it?
Marvis #MarvelYourRoutine
Tovább a podcast oldalára