233. epizód - Fesztiválalkony
Sep 16. | 23 perc
Oktatás
Vendégünk Inkei Bence, a 24.hu kultúra rovatának vezetője, akivel a globális fesztiválpiac visszaeséséről, a megváltozott zenefogyasztási szokásokról beszélgetünk, és a hazai helyzetről beszélünk, hogy kiderüljön vajon tényleg ráunt-e a világ a fesztiválokra.
Az adás első felében megnézzük a PENNY legújabb, hazai kínálatot népszerűsítő reklámfilmjét. Szó lesz az UNICEF Magyarország „Ne nézz félre!” bántalmazás elleni kampányáról, applikációjáról és videóiról, amelyben hazai zenészek mesélnek személyes élményeikről. Hallhatsz továbbá a BioTechUSA és az FC Barcelona együttműködéséről, valamint a Continental új és bátor közlekedésbiztonsági kampányáról.
Inkei Bence cikke a 24.hu-n a fesztiválozásról
PENNY
UNICEF kampányvideó
UNICEF kampányoldal
Tovább a podcast oldalára