Mi a különbség a fényfestés és a projection mapping között, mit lehet elmondani a segítségükkel és mit nem? Kálmán Mao Mátyással, az INOTA Fesztivál és a Fénydóm egyik szervezőjével a fényfestés és a marketing kommunikáció kapcsolatáról beszélgetünk.
Az adás első felében szó lesz a Soproni Tankcsapdával készült promóciójáról, a Digi iskolakezdésre időzített szpotjairól, a Vintage Beauty szépségipart parodizáló új videóiról, az Ecco la pasta tésztakaraktereket életre keltő, harmadik évados videósorozatáról, valamint a Suzuki „Együtt az utakon” társadalmi kampányáról.
Szpotok, további információk itt:
Soproni Tankcsapda promóció szpot Soproni Tankcsapda kampány microsite Diginet 1. Diginet 2. Vintage Beauty 1. Vintage Beauty 2. Ecco la pasta 1. Ecco la pasta 2. Suzuki „Együtt az utakon”