Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

224. epizód - Testkép-üzenetek szőnyegbombázásában

Vissza

224. epizód - Testkép-üzenetek szőnyegbombázásában

Jul 01. | 24 perc

Oktatás
00:00:00
/
00:24:39
Az epizód vendége Dr. Komár Zita, a Corvinus Egyetem Marketing- és Kommunikációtudományi Intézetének adjunktusa, akivel a reklámok testképre gyakorolt hatásáról beszélgetünk.
Az adás első felében szó lesz arról, hogy a Telekom a Marsra Magyar univerzumon keresztül tovább erősíti a tuning narratívát. Beszélünk továbbá a Borsodi platformváltásáról, a „Borsodi szitukat” a „Hazai pályán” kreatív platform váltja, amely a barátságokat és szurkolókat állítja a középpontba.
A hírek között hallhatsz az EY legfrissebb nemzetközi kutatásáról, amelynek eredménye szerint a celebmarketing kezd veszíteni hatékonyságából. De arról is szót ejtünk, hogy az Egyesült Államok tiszti főorvosának ajánlása szerint a közösségi médiaplatformok káros hatásait fel kellene tüntetni azok felületein.
Telekom 1.
Telekom 2.
Telekom 3.
Borsodi – Hazai pályán
Borsodi – A foci habos oldala
Tovább a podcast oldalára