Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

223. epizód - A nemfogyasztás és ami mögötte van

Vissza

223. epizód - A nemfogyasztás és ami mögötte van

Jun 24. | 24 perc

Oktatás
00:00:00
/
00:24:30
Dr. Törőcsik Mária, a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának marketing professzora a vendégünk, a témánk pedig a nemfogyasztás trendje és a fogyasztásukat csökkentő fogyasztók motivációi.
Előtte szpotszemle: megnézzük a McDonald’s „Domi Mekis kedvence” szpotját, ahol a menü a vásárlókat a focipályára teleportálja, hogy Domi adhasson nekik gólpasszt.
Szó lesz a Rossmann új, a tavalyi évben bevezetett Nincs tragédia! platformra épülő, legújabb nyári kampányszpotjáról, amelyben a hőség elől a Rossmann segítségével menekülnek el a főszereplők a „Summer in the city” című dalra.
Végül két apák napi kampány kerül terítékre: a Vodafone megmutatja, hogy a kérdéseinkre Apa jobban tudja a választ, mint a mesterséges intelligencia; a Telekom Helló Szülő apák napi kampányában pedig arra keresik a választ különböző felületeken, hogy szükség van-e apák napjára.
Nézd meg, hogy mikről volt szó, katt ide:
McDonald’s – Domi Mekis kedvence
Rossmann – Ugorj a Rossmann-nyárba!
Vodafone – Kérdezd inkább apát!
Hello Szülő – Apák napja
Tovább a podcast oldalára