Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

221. epizód - Márkát kraftolni Minecraft-ban

Vissza

221. epizód - Márkát kraftolni Minecraft-ban

Jun 10. | 19 perc

Oktatás
00:00:00
/
00:19:51
Az epizód vendége Szabó Sancó, a Publicis senior art directora, akivel a Samsung Jövőálló Akadémia Minecraft-kampányáról beszélgetünk.
Előtte foci! A MOL új kampányában arra ösztönzik a szurkolókat, hogy fogadalmakkal támogassák a magyar csapatot. A Zwack limitált szériás, piros-fehér-zöld labdát idéző Unicummal hangolja a szurkolókat az Európa Bajnokságra, míg a Dorko szurkolói mezzel, pop-up üzlettel, programokkal és promócióval készül az EB-re és az olimpiára. A Borsodi pedig kihívta a cégeket Facebookon, hogy engedjék el hamarabb a munkából a munkatársakat az este 6-kor kezdődő magyar-német meccs miatt.
Ezek mellett az adásban hallhatsz a Google kereső mesterséges intelligenciával felturbózott következő változatáról is.
MOL szpot
MOL Fogadalom
Borsodi
Google 1.
Google 2.
Tovább a podcast oldalára